|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Jeg fikk vite i dag, da jeg overhørte min mann prate med sin mor på telefon, at vi skal feire nyttårsaften hos et vennepar av oss.
|
|
|
#62 |
|
bits and pieces
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Har ikke peiling.
|
|
|
|
#63 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011
Det Huldra sa.
|
|
|
#64 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Jeg skal være alene. Ungene skal være med pappaen og jeg orker ikke sitte sammen med foreldrene mine den kvelden. Trives i eget selskap, så no worries.
|
|
|
#65 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi skal feire nyttårsaften for oss selv i Molde. Rochermannen har vakt. Det er slutten på oppholdet vårt her, så jeg håper vi får til litt koselig stemning mellom esker og rot.
|
|
|
#67 |
|
Shake it out!
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Faktisk ikke helt sikker. Muligens hjemme, muligens hos venner. Kanskje drar vi til Austin og bor på hotell. Den som lever, får se. Vi er i invitert i stort party, men det er uten unger og jeg synes nyttårsaften er like mye for barna som for de voksne. Så det utgår nok.
|
|
|
#68 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Mannen befinner seg i Nordsjøen nyttårsaften i år også, så jeg regner med det blir en rolig feiring her med meg og barna.
|
|
|
#70 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi pleier ikke ha planene klare før i romjulen. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Jeg tror vi blir hjemme, og i såfall slår vi oss sammen med nabofamilien.
|
|
|
#73 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Med mindre det dukker opp en festlig invitasjon, feirer vi hjemme her bare oss. Kalkun, et glass vin eller to, snop, en film på DVD og ut og kikke på raketter og brenne stjerneskudd ved midnatt. De to store er nok oppe til da.
|
|
|
#74 |
|
Helt konge
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi har hatt nyttårsfeiring hjemme hos oss de siste 9 årene. I år er det 10-års jubileum. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi skal feire hjemme. Ikke noe stress med å dra noe sted eller få taxi fra byen midt i natten eller noe sånt, bare rolig hjemme. Enten oss to, eller med venner hvis noen vil komme. Kalkun og kos, det skal bli deilig. Gjorde det samme i fjor, det var perfekt!
|
|
|
|
#76 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi skal for en gangs skyld være gjester!!
|
|
|
|
#77 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Jeg skal til en venninne, jeg tror det blir overveiende familier med barn i alle aldre og dermed moderat feiring for min del. Mitt eget barn skal på fest. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi drar muligens på hytta til nyttårshelga så da blir det fjell og vidder istedet for fyrverkeri i år
|
|
|
#80 |
|
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Begge barna skal bort, så jeg og kjæresten skal bo på hotell i byen og på fest til en kompis. Herlig å slippe taxistyr når vi skal hjem
|
![]() |
|
|