|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Å overskride beløpsgrensen på bursdagsgaverDa jeg gikk på barneskolen handlet vi ofte gaver til hverandre på Body shop eller Nektar. Hvis vi spleiset, kunne vi kjøpe et lite gavesett - det er vel fortsatt populært? Gaver trenger jo ikke være leker, jeg husker jeg ble kjempeglad for en liten stiftemaskin med Snoopy på da jeg fylte 7. (Og i motsetning til de fleste lekene jeg fikk, har jeg fortsatt stiftemaskinen.
![]() |
#42 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å overskride beløpsgrensen på bursdagsgaver
En gutt i eldstemanns klasse gikk ikke i bursdager, fordi han var ett av 11 barn. Det var trist å erfare, men desto hyggeligere å invitere på kakefest(uten grunn). Han var ikke synlig lei seg for det, de var vokst opp med at sånn var det, og det var greit.
Vi hadde den diskusjonen oppe igjen på foreldremøte i 2.klasse igjen og det var flere som synes at det var greit med en sånn grense. Det er jo opp til meg om jeg heller vil kjøpe den Pet Shop-greia som koster litt mer, men gir vi penger er summen 50 kroner om det ikke er til nære venner.
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Å overskride beløpsgrensen på bursdagsgaver
Da jeg var barn var jeg heller ikke synlig lei meg, men det betyr ikke at jeg ikke var lei meg. Barn som er vant med mange skuffelser lærer fort å "ta på maska".
![]() |
![]() |
#44 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Å overskride beløpsgrensen på bursdagsgaverVi har ingen slik beløpsgrense. Men har en følelse av at de fleste har lagt seg et sted mellom 60-100 kroner. Selv handler jeg ofte inn leker når det er gode tilbud. Så har jeg det liggende til bursdagene kommer på rekke og rad. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|