Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trondheimstreff?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-07, 20:06   #101
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trondheimstreff?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Har ikke truffet noen av dere damene før, men er hellig overbevist om at det må være noen Dragvoll-vankere her inne.

Du har så rett

Høres koselig ut å møtes hjemme hos Teofelia! Jeg kan helst ikke 3.-12. mars (da må jeg i tilfelle ha barnevakt), ellers vet jeg ikke om noe spesielt i mars (bortsett fra at jeg har bursdag den 30. da )

Sist redigert av My : 18-02-07 kl 20:12.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 20:30   #102
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Kirsebær: du kom sent og satt rett over meg. Vi pratet ja

Hege74 er nicket mitt på NM. Og jeg er fra Bergen om du husker bedre nå

Aha! Da sjønner jeg litt mer. (Nickskifter gjør meg en smule forvirret)

Opprinnelig lagt inn av Tik, her.

Æ e trønder æ å

Kanskje jeg blir med på treff.

JA! Bli med Tik. Hadde vært hyggelig å se deg igjen.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Eller jeg kan invitere alle sammen hjem til meg. :dristig:

Jeg stemmer for en fredag. Jeg vil drikke øl og være barnløs.

Gammel 18-02-07, 20:35   #103
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ble jeg litt forvirret over hvem som kunne når
Men det viktigste er jo at det passer for kokken!
Høres genialt ut!

Jeg er med på det meste .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 20:36   #104
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mulig deltakere: guniss, karamell, kirsebær, albertine, ole brumm, nasse nøff, teofelia, lille*my, hattifnatten, him, skrulla, nelle, tove, fadese, bauche, tik, selma, jolie?

Sist redigert av Nessie : 18-02-07 kl 20:53.
Gammel 18-02-07, 20:49   #105
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kanskje jeg også tør dette? Det høres veldig trivelig ut!

Gammel 18-02-07, 20:52   #106
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Kanskje jeg også tør dette? Det høres veldig trivelig ut!

Gammel 18-02-07, 20:53   #107
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg er overveldet over hvor mange som holder til i Trøndag!

Gammel 18-02-07, 20:56   #108
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg håper også på å få slengt meg med.

Jeg kan ikke helgen 9.-11.mars eller 23.mars.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 20:58   #109
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg er forresten bortreist fra 5- 20 mars.

Og jeg er bortreist fra 20 mars til over påske...
Ser ikke ut til at kommer til å passe for alle nei, da får kokken bestemme.

Gammel 18-02-07, 21:13   #110
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med førstkommende fredag da? Den 23. februar. Hvorfor utsette noe morsomt liksom, og det er ingen som har sagt at de ikke kan den dagen.

Kokken vil gjerne ha det på en fredag, sier han, så i utgangspunktet prøver jeg å finne en fredag. Alternativt fredagen etter: den 2. mars. (Ja, jeg vet at noen sa at dette var en dårlig dag, men vi finner ikke en dag som passer alle, åpenbart, så da setter jeg det som et alternativ.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 21:14   #111
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Førstkommende fredag passer flott for meg.

Gammel 18-02-07, 21:18   #112
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg kan også førstkommende fredag

Gammel 18-02-07, 21:21   #113
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Hmm, vi får onkelbesøk førstkommende helg, så litt usikker på om jeg får stukket fra.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 21:21   #114
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Kan ikke nå på fredag, skal på helgetur.
2 mars kan jeg (har kanskje barnevakt også).

Gammel 18-02-07, 21:22   #115
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Kan vi ikke se hvor mange som kan NÅ fredag, og hvem som kan 2.mars?
Så tar vi der det er flest?

Gammel 18-02-07, 21:53   #116
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Hmm, vi får onkelbesøk førstkommende helg, så litt usikker på om jeg får stukket fra.

Og jeg får svigerforeldrebesøk ... kan hende jeg kan stikke fra da, men har også planer om å stikke fra på torsdag for å klatre (de kommer torsdag). Også har vi tenkt oss opp tidlig lørdag for å dra på Rørosmartnan .. men det er kanskje ikke noe hinder. Det passer ikke suverent bra, men det går kanskje.

Gammel 18-02-07, 21:55   #117
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Fredag 23.februar:
-teofelia
-him
-guniss
-Lille*my (kanskje)

Fredag 2.mars:
-teofelia
-guniss (men 23.passer best)

Gammel 18-02-07, 21:57   #118
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Den 2.mars kan jeg visst ikke. Ikke lett det her ...

Gammel 18-02-07, 22:00   #119
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan på førstkommende fredag, men vet ikke om jeg vil.

(Jeg har ett døgn alene hjemme for første gang på så lenge jeg kan huske, og har egentlig store planer om å nyte det i fule drag. Å være hjemme alene altså.)

Gammel 18-02-07, 22:12   #120
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg kan på førstkommende fredag, men vet ikke om jeg vil.

Sitat:

(Jeg har ett døgn alene hjemme for første gang på så lenge jeg kan huske, og har egentlig store planer om å nyte det i fule drag. Å være hjemme alene altså.)

Hvis det er det om å gjøre, så kan du få sitte alene på hybelen på loftet så mye du vil i løpet av kvelden altså.

Åååå, kan du ikke komme da!? Væææær så snill!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.