|
|
#261 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?
Det, ehh... er link til den i den vesle profil-plassen ved siden av innlegget... antallet blogginnlegg er link
|
|
|
#262 |
|
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Det er nok best du lar være, Vimsen. |
|
|
|
|
|
#264 |
|
guru advisor
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg er nettlei. Jeg syns Irma er inne på noe. Det blir noe unaturlig ved bloggene fordi man er invitert inn, noen ganger til de innerste tankene. Da er det ikke lett å verken gi eller motta kritiske tanker. Mens på forumet syns jeg at det fort kan bli litt vel mye gladarroganse etter min smak. |
|
|
|
|
|
#265 |
|
"De"
|
Jeg har en blogg utenom forumet.
|
|
|
#266 |
|
Åja, vel, den kan nok sikkert stjele flere forumfolk enn de fire innleggene i FP-bloggen din
|
|
|
#269 |
|
Fjellpiper
|
Litt enig med deg Cille, selv om jeg er glad for å få lese bloggen din... |
|
|
|
|
|
#270 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg må bare få si at jeg setter veldig stor pris på FP. Her blir man tatt seriøst og får seriøse svar om det er et seriøst spørsmål. Man kan spørre om alt og man får svar av folk man føler har noe i toppen. Jeg er ikke redd for å spørre om ting og er heller ikke redd for svarene jeg får.
|
|
|
|
#273 |
|
|
Samme her. Jeg har nok aldri passet helt inn i forumverdenen heller. Nivået på en del diskusjoner er lavere enn de jeg har i rl og da gidder jeg ikke. Husker at det var litt bedre før. Kanskje fordi mange holder seg i bloggverden nå og der har jeg ikke tid eller overskudd til å følge med.
|
|
|
#275 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Æsj, vi bryr oss ikke om de intellektuelle, de kan diskutere alt det der i bloggene |
|
|
|
|
|
#276 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg kom plutselig på at da jeg klaget over å bruke for mye tid på forum for litt siden, kom Tåtti (tror jeg det var) med et FP-slutteplaster til meg. Dette skjedde naturligvis i kaffebloggen. Ikke klarer jeg å finne tilbake til denne posten heller, så antagelig må noen ha knabbet plasterpakken. Kan dette være forklaringen på synkende tilstedeværelse fra mange? |
|
|
|
|
|
#277 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Hun burde jo bli betalt for å være her inne. |
|
|
|
|
|
#278 |
|
DER kan ikke jeg ødelegge noe som helst uansett. M2 kommer jeg ikke til, og bloggene... tja, nei, jeg deltar ikke der heller. så DER er jeg ikke skyld i noe i alle fall
|
|
|
#279 |
|
Passiv
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?For meg hadde den direkte tonen og de velformulerte, kloke innleggene en nyhetsverdi da jeg begynte å henge på FP, men nå opplever jeg mange diskusjoner som forutsigbare eller evt. vanskelige å komme inn i uten å bruke timer forran skjermen. I tillegg synes jeg mange tråder bærer preg av en selvtilfredshet og/eller en godt kamuflert søken etter ros og anerkjennelse som ikke engasjerer meg særlig. Det er mye av det samme som skjer i mange andre forum, bare mer intelligent. Og det er selvsagt ikke noe galt i det - jeg forsøker bare å svare på spørsmålet i HI. |
|
|
|
#280 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg har ikke saa mye tid. Permisjonene er over for min del, og da jobber jeg paa dagtid. Paa ettermiddag og kveld har jeg bestemt meg for aa ha et hoyst begrenset bruk av nett. Det kan ta over. (I dag er jeg syk, ellers hadde jeg seff jobba.)
|
![]() |
|
|