Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Om forumtone og takhøyde

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-07, 15:58   #181
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Åh.

Gammel 16-02-07, 16:14   #182
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Lykkeliten - problemet er jo at det er vanskelig å avgjøre akkurat hva som sto i prikkene. En annen ting er at jeg rent prinsipielt er motstander av å oute røde prikker.

Men jeg er ikke motstander av det, det er helt topp at det er lov!
Men jeg beklaget dersom du hadde en annen virkelighetsoppfatning av dine røde prikker enn det jeg hadde. :røyke fredspipe:
Men det er vel opp og avgjort at man alltid vil oppfatte slik helt forskjellig.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 16:46   #183
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Så for deg hadde det vært tryggere hvis jeg fabrikkerte en historie i stedet for å innrømme at jeg ikke vet? Seile under falsk flagg... du er klar over at du er på et internettforum?

Jeg forstår at du blir frustrert, men synes du kunne latt være å slenge sarkasme rundt deg på denne måten SELVFØLGELIG er hun klar over at dette er internettforum! Det er vi alle!

Gammel 16-02-07, 16:46   #184
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Mistet du tråden, bina?

Nei, jeg mistet ikke. Jeg forkastet.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 16:48   #185
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Jeg forstår at du blir frustrert, men synes du kunne latt være å slenge sarkasme rundt deg på denne måten SELVFØLGELIG er hun klar over at dette er internettforum! Det er vi alle!

Jeg tviler ærlig talt på om Safran skjønner forskjellen. For hun babler om å seile under falsk flagg og at det er så utrygt og skummelt at jeg "kjenner" henne men at hun ikke vet hvem jeg er. Da kan man saktens lure på om hun vet hva internett er - og ikke minst at det faktisk FINNES en annen verden enn denne, hvor man kan se folks "klær" og "flagg".

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 16:49   #186
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Mobbing.... :hmmm:

Atte det var sa du??

Gammel 16-02-07, 16:57   #187
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tviler ærlig talt på om Safran skjønner forskjellen. For hun babler om å seile under falsk flagg og at det er så utrygt og skummelt at jeg "kjenner" henne men at hun ikke vet hvem jeg er. Da kan man saktens lure på om hun vet hva internett er - og ikke minst at det faktisk FINNES en annen verden enn denne, hvor man kan se folks "klær" og "flagg".

Hvorfor gidder du si du kjenner henne hvis du ikke skal si hvem du er?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 17:07   #188
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Mobbing.... :hmmm:

Herregud!

Dette er ikke mobbing: Jeg synes du virker ganske surmaga og hårsår. :ærlig:
Jeg får også trøbbel med å lese innleggene dine uten å tenke på en liten gutt, at det er hans som skriver, når jeg ser det toget. Sorry.

Om det er mobbing eller en ærlig mening? Tja, tell me.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 17:09   #189
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Hvorfor gidder du si du kjenner henne hvis du ikke skal si hvem du er?

Hun har fortalt nicket sitt på NM.
(og forklart ganske mange ganger at hun kan ha forvekslet Safran osv osv)

Gammel 16-02-07, 17:09   #190
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Si hvem du er, Line!!

Gammel 16-02-07, 17:10   #191
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Si hvem du er, Line!!

Jeg ler og ler!

Gammel 16-02-07, 17:11   #192
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg ler og ler!

Jeg skal rødprikke deg helt til du sier det!

Gammel 16-02-07, 17:11   #193
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Si hvem du er, Line!!

Jeg vet hvem hun er.
Ærta bærta buse, du hakke truse....

Gammel 16-02-07, 17:11   #194
Line*
Expired

Standard

Du har PM, Vimsen!

Gammel 16-02-07, 17:12   #195
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Du var rask nå ja.

Gammel 16-02-07, 17:14   #196
Line*
Expired

Standard

Gammel 16-02-07, 17:14   #197
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Herregud!

Dette er ikke mobbing: Jeg synes du virker ganske surmaga og hårsår. :ærlig:
Jeg får også trøbbel med å lese innleggene dine uten å tenke på en liten gutt, at det er hans som skriver, når jeg ser det toget. Sorry.

Om det er mobbing eller en ærlig mening? Tja, tell me.

Ikke beskyld andre for personangrep, så gjør du det samme selv! Greit vi hadde trøbbel i en annen tråd, men jeg håper den saken er "case closed" og at du kan legge det bak deg! For dette er ingen tjent med.: Og når jeg skrev mobbing...hmmm, så kunne jeg sikkert ha lagt til en slik smileys , for det var ikke vondt ment. men slik er det med et forum, hvor alt selvfølgelig er skriftlig og man ikke alltid skjønner hva folk mener. Denne var heller ikke rettet til deg, men alikevel, så lurer jeg på om du "leter" etter noe å ta meg på. Isåtilfelle er det bare barnslig, hvis ikke så beklager jeg:kanvigiossnå:

Og takk for tyttebæret, men du får ikke et tilbake:gniten:

Sist redigert av Pelikan : 16-02-07 kl 17:19. Årsak: Måtte takke for tyttebæret:-)
Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 17:18   #198
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Hun har fortalt nicket sitt på NM.
(og forklart ganske mange ganger at hun kan ha forvekslet Safran osv osv)

Jeg tror også det har vært litt missforståelser her. bina nevnte at hun husket noen fra NM, noen som hadde gjort seg bemerket. Jeg ser ikke store problemet i det. Jeg hadde ikke vært lenge på NM den gangen jeg kom inn der, før noen gjorde seg mer bemerket enn andre. Det være seg uttalelser, avatarer eller rett og slett bare nicket.

Mamma Rosa for eksempel (unnskyld, Mamma Rosa, for at jeg bruker deg som eksempel). Jeg husker ikke så veldig mye av det hun skrev på NM. Men jeg husker henne. Pga den fantastiske og søte avataren. Det samme kan jeg si om mange andre brukere. Jeg husker dem, de har gjort seg bemerket i min hukommelse, fordi de har flotte, vakre, morsomme eller urteite avatarer.

For alt vi vet, kan avatar, nick eller kun tilfeldigheter gjort til at bina nevnte nettopp Safran .

Gammel 16-02-07, 17:19   #199
Line*
Expired

Standard

Ikke beskyld andre for personangrep, så gjør du det samme selv! Greit vi hadde trøbbel i en annen tråd, men jeg håper den saken er "case closed" og at du kan legge det bak deg! For dette er ingen tjent med.: Og når jeg skrev mobbing...hmmm, så kunne jeg sikkert ha lagt til en slik smileys , for det var ikke vondt ment. men slik er det med et forum, hvor alt selvfølgelig er skriftlig og man ikke alltid skjønner hva folk mener. Denne var heller ikke rettet til deg, men alikevel, så lurer jeg på om du "leter" etter noe å ta meg på. Isåtilfelle er det bare barnslig, hvis ikke så beklager jeg:kanvigiossnå:

Jeg anser meg som medlem av et fellesskap. Et forumfellesskap, et lite samfunn. Jeg mener at alle brukerne av det samfunnet bør ta vare på hverandre, stille opp for hverandre, på tross av uenigheter om sak.

Og når du da insinuerer mobbing i det samfunnet jeg føler at jeg er blitt en del av, og jeg mener det er en urimelig påstand, sier jeg i fra!

Det er ikke værre enn det. Personangrep? Hvor? Når?

Du har ropt om mobbing før, og det virker som selvutnevnt forumpoliti. Å si meningen sin er greit, og da får man vel også tåle å bli motsagt, uten å kalle det mobbing. Selv om flere er enige, betyr ikke det at de "rotter seg sammen". :åppklarer:
Ikke leter jeg ette noe å ta deg på heller, det blir for kjedelig. Jeg kan ikke noe for at du uttaler deg surmaga og hårsårt. Etter MIN oppfatning.

Gammel 16-02-07, 17:32   #200
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du snakker om at JEG er stor og stygg, se på dine egne innlegg i denne (og andre) tråder. Jeg er selv rimelig anonym på nett, men jeg utgir meg ikke for å være noen andre enn den jeg er.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.