Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kan man forvente at det er greit at hunden er med til alle?
Ja, selvfølgelig! 1 0,32%
Nei, selvfølgelig ikke! 314 99,05%
Dustepoll 2 0,63%
Deltakere: 317. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-10, 00:50   #121
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?

247 mot en. Jeg venter fremdeles på at du skal stå fram.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 01:04   #122
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Så klart ikke(innehaver av stort kjøter dyr)

Gammel 19-09-10, 01:09   #123
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig ikke. Hadde noen hatt med seg hund hit uten å spørre, hadde jeg blitt veldig paff. Og sagt at den ikke fikk være med inn.

Gammel 19-09-10, 01:45   #124
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Selvfølgelig ikke. Jeg vil ikke ha en eneste hund inn i mitt hus. Dessuten hadde kattene klikket bananas.

Gammel 19-09-10, 01:47   #125
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var ikke mye tvil her. Aldri har jeg sett maken til enighet.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 09:03   #126
TineS
Fullverdig medlem

Medlem siden: Aug 2010
TineS har et hav av muligheter foran seg
Standard

Syns ikke man kan forvente sånn. Det er mange forskjellige grunner til at man ikke vil ha besøk av hunder inne..

For min del så gjør det meg ingenting. Har to hunder selv, og det blir ikke mer rot av en tredje. Støvsuge å vaske må man hver dag uansett:P Men har jeg besøk av hund er de ofte ute å leker, siden jeg har inngjerdet stor tomt og det blir litt rabalder med så mange hunder inne

Men på en annen side, så tar jeg aldri med mine bort (unntatt til nærfamilie hvor det er klarert). Enten er de hjemme ett par timers tid, ellers får man hundepasser.

TineS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 12:08   #127
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Det er vel Floksa som har klikket ja, hun vil ha med seg ponnien sin.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 17:40   #128
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Nei, synes ikke det. Og jeg må si at det irriterer meg når hundeeiere drar "allergivennlig-kortet". Det funker ikke på meg, jeg reagerer jeg. Kanskje ikke like mye, men hva hjelper det?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 17:53   #129
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heddamor, her.

Men jeg må si jeg stusser over at det virker som ingen vil ha hunder hjem til seg på besøk.

Jeg synes hunder er ekle dyr - det er grunnen til at jeg ikke vil ha noen på besøk, i hvert fall. Går ut fra at jeg ikke er den eneste som føler det sånn.

Gammel 19-09-10, 17:56   #130
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heddamor, her.

Nei, det kan man selvfølgelig ikke forvente. Men jeg må si jeg stusser over at det virker som ingen vil ha hunder hjem til seg på besøk. Jeg har ikke hund selv og mannen er ganske så allergisk, allikevel må folk gjerne ta med hund hit om de vil det. Så mye støvsuging kan det da ikke bli av noen timers besøk. Hadde det vært en særs uoppdragen hund som ødelegger møbler o.l. så hadde jeg forøvrig sagt nei.

Ett lite hundehår kan være nok til at mannen får en kraftig reaksjon. Selv når jeg har klappet en hund på vei hjem er jeg svært nøye med å vaske meg før jeg eventuelt vaser rundt i huset. Har barna vært i nærkontakt med dyr kler vi av de før de går inn sånn at vi ikke får hår inn.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 17:59   #131
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det var ikke mye tvil her. Aldri har jeg sett maken til enighet.

Og likevel er det vanskelig for mange her å skjønne at man ikke kan la katten sin gå inn til andre.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 18:06   #132
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det har da ikke noe å si om de er allergikere eller ikke. Vil man ikke ha hund i hus, så skal man få slippe det. Punktum.

Gammel 19-09-10, 18:24   #133
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Og likevel er det vanskelig for mange her å skjønne at man ikke kan la katten sin gå inn til andre.

Gammel 19-09-10, 19:13   #134
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Det er vel Floksa som har klikket ja, hun vil ha med seg ponnien sin.

Nei, det er faktisk ikke det. Mine pelsdotter er hjemme.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 21:52   #135
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men er det ingen her som er på hundeforum?!?

Kan vi poste spørsmålet på et sånt?

Men litt omformulert. "møter dere forståelse for at dere har med hund på besøk?" eller noe sånt!

Gammel 19-09-10, 22:12   #136
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Hadde vært et interessant eksperiment det...

Jeg er slett ikke på hundeforum. (Jeg er ufrivillig hundeeier, totalt blottet for hundeinteresse...)

Gammel 19-09-10, 23:19   #137
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Hva mener du med "må være lov... å innrette seg etter det"??
At det må være lov å takke nei til en invitasjon?

Noe sånt, ja.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 23:22   #138
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Nei, synes ikke det. Og jeg må si at det irriterer meg når hundeeiere drar "allergivennlig-kortet". Det funker ikke på meg, jeg reagerer jeg. Kanskje ikke like mye, men hva hjelper det?

Jeg synes det er dumt om allergi skal være den eneste årsaken hundeeier aksepterer. Egentlig skal man vel ikke behøve å forklare seg i det hele tatt når man ikke kan/ønsker å ha besøk av en hund?

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 23:23   #139
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg synes det er dumt om allergi skal være den eneste årsaken hundeeier aksepterer. Egentlig skal man vel ikke behøve å forklare seg i det hele tatt når man ikke kan/ønsker å ha besøk av en hund?

Jo, egentlig.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 23:24   #140
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, jeg vil ikke ha besøk av hunder inne hos meg. Da får de være ute, bundet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48.