|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bedreviter
|
Sv: iPhone - fordeler og ulemper
Jeg synker mot Outlook, via MobileMe. Synkroniseringen fungerer greit, tror jeg, men brukergrensesnittet på kalenderen er grusomt, og jeg sliter med behandlingen av gjentakende avtaler. (De lar seg ikke avslutte til ønsket dato, dukker opp igjen flere måneder etter at jeg slettet dem, lar seg ikke slette i det hele tatt og hva har du.) |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Glamorøs
|
Åja, vi bruker ikke Outlookkalenderen, bare googlekalenderen. Dvs. Glittermannen synker den igjen mot Outlook. Jeg er enig i at brukergrensesnittet er forferdelig. Flere ganger har avtaler bare forsvunnet for meg, og det har kostet meg endel penger. Kjøretimer som flytter seg eller forsvinner fra kalenderen blir dyrt.
|
|
|
#45 |
|
♡
|
Jeg synker kalenderen min mot Outlook uten å ha lastet ned noe spes og det fungerer bra. Hva er det som ikke funker?
|
|
|
#46 |
|
Bedreviter
|
Som jeg skrev over, har jeg store problemer med gjentakende avtaler. Det hadde jeg også før jeg begynte med MobileMe.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
Åh, sånn ja... skjønte ikke at det var det du mente
|
|
|
|
#48 |
|
<*(((<
|
Sv: iPhone - fordeler og ulemperOverraskende å høre, Teo, jeg har egentlig motsatt erfaringer. (Jeg synker mot en Exchange-server med push over nett på min, og jeg er storfornøyd med å endelig ha en kalender på mobil som faktisk synker skikkelig over nett.) |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Bedreviter
|
Synkroniseringen er det ingen ting å si på. Jeg får akkurat de samme feilinnslagene i Outlook. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Bedreviter
|
Neppe. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: iPhone - fordeler og ulemperJeg har også veeeldig lyhyyyst på en iPhone.
|
|
|
#53 |
|
Bedreviter
|
Det har jeg aldri vært borti, men jeg har det enkleste Telenor-abonnementet, og det koster ca. 200 ekstra i måneden på grunn av mobilnett +tillegget for mobiltelefonsponsingen det første året. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
♡
|
Jepp!
|
|
|
#55 |
|
Glamorøs
|
Sv: iPhone - fordeler og ulemperJeg har ingen problemer med rare nedlastinger. Jeg har et fastprisabonnement fra Netcom, og passer ganske akkurat til mitt bruk. Da har jeg push på både epost og facebook.
|
|
|
#57 |
|
Textrovert
|
Sv: iPhone - fordeler og ulemperKanskje en iPhone blir for avansert for meg, siden jeg ikke engang vet hva push er for noe?
|
|
|
#58 |
|
Populærkulturjunkie
|
Det betyr rett og slett at programmer du har installert på iPhonen henter data selv, istedet for at du må starte opp programmet og be det hente data. F.eks så får jeg opp på min iPhone hvor mange uleste mail jeg har i innboksen min og nye meldinger fra Facebook. Push kan alltid slås av dersom du ønsker det. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Textrovert
|
Sv: iPhone - fordeler og ulemperNå har telefonen min begynt å virke igjen.
|
![]() |
|
|