Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-10, 19:28   #41
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?

Dette skulle det vært en poll på, for sånne som er i vurderingsfasen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 19:33   #42
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Vi har dobbeldyne, og det har vi hatt i de 8 åren vi har vært sammen. Kunne ikke tenkt meg enkeldyne.

Gammel 29-01-10, 19:35   #43
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg har aldri forstått dette med dobbelt dyner, man får da samme effekt ved overlapping.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 19:40   #44
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sengen vår er 1.80 og vi har enkeldyner. Jeg hadde aldri klart å sove med dobbelldyne. Jeg skal ha dyna for meg selv.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 19:44   #45
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Har 150 cm bred seng og hver vår dyne. Noe annet er aldri er aktuelt

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 20:02   #46
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Hadde dobbeldyne ett par mnd, aldri mer.!

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 20:08   #47
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvorfor ikke dobbeltdyne? Altså, vi vurderte å vakuumpakke greiene fra hotellet og stjele med. Det var jo superdigg!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 20:08   #48
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Deler seng med en varmeovn, så dobbelt dyne er helt uaktuelt!

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 21:40   #49
Loppa
Nybegynner

Loppa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Loppa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi har seng på 180cm, kunne godt hatt enda breiere for jeg krever god plass om natta.
Dobbeldyne har vi hatt, men jeg foretrekker to enkle, da vi begge har en tendens til å trekke ut mot hver vår kant av senga i løpet av natta, en av oss får da til slutt veldig lite teppe. For ikke å snakke om det å slippe en smyger under dobbeldyne. Det kan jo være katastrofalt...

Loppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 21:43   #50
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hver vår dyne. Jeg kan dele det meste med min mann, men dynen min får han aldri. Aldri!

Gammel 29-01-10, 21:44   #51
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde dobbeltdyne. Jeg er skilt.
Say no more

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 22:54   #52
Joy Stark
Superduperaktiv

Joy Stark sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Vi har hver vår dobbeldyne i en 160x200 seng. Helt utmerket for oss

Gammel 29-01-10, 23:02   #53
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dobbeldyne, i senga jeg deler kun med meg selv.

Kjekt når det kommer små, kalde føtter tassende oppi midt på natta.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 23:06   #54
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vi har dobbeldyne, men jeg har hele for meg selv. Mannen har en vanlig med ekstra lang lengde. Jeg elsker dobbeldyna mi som jeg tuller rundt meg på alle kanter, mellom beina osv. Fryser fort når jeg overnatter andre steder, er ikke vant til at dyner er så smale.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 23:08   #55
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har dobbeldyne, bestese i hele verden

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 23:18   #56
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Ikke dobbeltdyne nei. Mannen min er alltid varm og jeg er alltid kald så vi kan ikke ha lik dyne. Hans er av typen "SummerBreeze/Tropic Delight" etc og jeg går for dyner som heter "Polar Arctic Extreme" og slikt.

Sånn er det hos oss også. I tillegg sover han i boxer og jeg i ullnattkjole. Nå deler jeg forresten seng med lillebror, og vi deler innimellom en enkeltdyne.

Gammel 29-01-10, 23:30   #57
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da eg flytta for meg sjøl kjøpte eg dobbeldyne og eg elskar det. Men med ny kjæreste som hatar det blir den nok pakka vekk når vi en gong flyttar sammen. Hos han har vi 220 dyner.

Gammel 29-01-10, 23:32   #58
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Enkel. Jeg liker å ha dyna helt rundt meg, og i tillegg dyttet inn mellom føttene, slik at de ikke berører hverandre. :nevrotisk:

Vi hadde nok endt opp med en vesentlig interessekonflikt, skulle vi hatt dobbeldyne.

Signerer!

Vi har prøvd det 2 netter, det holdt på å bli samlivsbrudd.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 23:34   #59
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Vi har 1.80 seng og enkle dyner med 220 lengde.
Jeg er så sær og så glad i å pakke meg inn i dyna så dobbeltyne funker ikek her i huset, vi hadde som Tjorven kranglet hele natten.

Istemmer i denne.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 23:36   #60
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde dobbeldyne en stund da jeg var alene. Det vær fælt da og. Når den først begynner å skli ut av senga, så er det jo kjørt.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.