|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Vi har dobbeldyne, og det har vi hatt i de 8 åren vi har vært sammen. Kunne ikke tenkt meg enkeldyne.
|
|
|
#43 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Jeg har aldri forstått dette med dobbelt dyner, man får da samme effekt ved overlapping. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Sengen vår er 1.80 og vi har enkeldyner. Jeg hadde aldri klart å sove med dobbelldyne.
|
|
|
#45 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Har 150 cm bred seng og hver vår dyne. Noe annet er aldri er aktuelt |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Deler seng med en varmeovn, så dobbelt dyne er helt uaktuelt! |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Vi har seng på 180cm, kunne godt hatt enda breiere for jeg krever god plass om natta. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Hver vår dyne. Jeg kan dele det meste med min mann, men dynen min får han aldri. Aldri!
|
|
|
|
#52 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Vi har hver vår dobbeldyne i en 160x200 seng. Helt utmerket for oss
|
|
|
#54 |
|
Øyboer
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Vi har dobbeldyne, men jeg har hele for meg selv. Mannen har en vanlig med ekstra lang lengde. Jeg elsker dobbeldyna mi som jeg tuller rundt meg på alle kanter, mellom beina osv. Fryser fort når jeg overnatter andre steder, er ikke vant til at dyner er så smale. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Har dobbeldyne, bestese i hele verden
|
|
|
|
#56 |
|
WF: BNBE
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?
Sånn er det hos oss også. I tillegg sover han i boxer og jeg i ullnattkjole. Nå deler jeg forresten seng med lillebror, og vi deler innimellom en enkeltdyne.
|
|
|
|
#57 |
|
Ferdiglada
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Da eg flytta for meg sjøl kjøpte eg dobbeldyne og eg elskar det. Men med ny kjæreste som hatar det blir den nok pakka vekk når vi en gong flyttar sammen. Hos han har vi 220 dyner.
|
|
|
|
#58 |
|
awesom
|
Signerer!
|
|
|
#59 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#60 |
|
awesom
|
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Jeg hadde dobbeldyne en stund da jeg var alene. Det vær fælt da og. Når den først begynner å skli ut av senga, så er det jo kjørt.
|
![]() |
|
|