Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spotifyinvitasjonstråden

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-09, 22:52   #101
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spotifyinvitasjonstråden

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Med Premium slipper du reklame, du får bedre lydkvalitet, mulighet til å bruke Spotify på iPhone, iPod Touch eller en Android-telefon og mulighet for spillelister som også fungerer uten internett-tilkobling.

Ok... Takk for svar...

Gammel 29-11-09, 21:08   #102
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har delvis lovt en kompis at jeg kan skaffe ham invitasjon, og ... vel ... det kan jeg jo strengt tatt ikke. Kan noen av dere?

Gammel 29-11-09, 21:42   #103
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg vil veldig gjerne ha en invitasjon, hvis noen har en å gi bort!

Sendt til adressen du oppga per PM.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 23:57   #104
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Takk, du er en engel! Og kan jeg da bare videresende den til han kompisen?

Gammel 30-11-09, 00:01   #105
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skal snart få ny PC, da også med lyd, og tar gjerne imot en invitasjon

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 00:03   #106
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av HP til Knerten

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Takk, du er en engel! Og kan jeg da bare videresende den til han kompisen?

Jeg var sikker på at den var til meg!

Snakk om å være selvsentrert...

Gammel 11-12-09, 22:48   #107
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Hva er status her? Vi har visst en invitasjon igjen.

Gammel 11-12-09, 22:52   #108
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg trenger ikke fler.

Gammel 11-12-09, 22:54   #109
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av valborg, her.

Hva er status her? Vi har visst en invitasjon igjen.

Ja takk...

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 23:08   #110
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Ja takk...

Sendes Blånn (senere i kveld).

Gammel 11-12-09, 23:22   #111
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av valborg, her.

Sendes Blånn (senere i kveld).

Thanx!
Regner med du trenger en e-postadresse? Prikker deg den!

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 01:33   #112
Debra
Lovende

Debra sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Debra er litt kul
Standard

Vil gjerne bli invitert

Debra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 02:52   #113
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Noen som har en invite til overs?

Gammel 18-12-09, 20:55   #114
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Hei! Jeg har tabbet meg ut!!! Og nå er det en aldri så liten krise her.... :S

Jeg fikk en invitasjon, men den rakk jeg ikke å sette meg inn i før fristen(overivrig hotmail, den havnet i søppelpost, og jeg overså den når jeg sjekket den kassen, så den mistet jeg ) Jeg er fryktelig lei meg!!

Jeg bor i en by uten musikkbutikk cder må bestilles på nett, eller kjøpes på posten og elkjøp. Der er utvalget begrenset, og via posten får jeg ikke levert den cden søsteren ønsker seg til jul snart nok.
Hun kunne gitt meg ønskeliste før, men det gjorde hun altså ikke.

Så nå lurer jeg på om noen kan sende en invitasjon til meg, som jeg kan benytte meg av MED EN GANG! Ikke noe søppeltull denne gangen.
Så hadde studentsøsteren min fått seg musikken hun øsnker, attåt de hjemmestrikkede tøflene og sjokoladen, under treet i år.

Noen?

Gammel 18-12-09, 21:00   #115
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Du må ta kontakt med den som sendte deg invitasjonen. Denne kan sende på nytt (til deg eller andre) fra spotify-kontoen sin.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 21:10   #116
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Men jeg er et surrehode nå før jul!!! Det var tvtorrents inviten som var utgåttt Spotify lå der, og er nå installert!

Men hvordan finner jeg ut om jeg har invites å sende andre?

Sist redigert av tinkadott : 18-12-09 kl 21:22.
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 21:12   #117
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Men si meg, kan man bare lytte på musikken? Hvordan laster jeg den evnt den? For evnt å brenne?

Gammel 18-12-09, 21:15   #118
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare lytte ja.

Gammel 18-12-09, 21:21   #119
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Æsj, da får jeg ikke brendt en cd til henne der heller. :tusler inn på itunes:

Gammel 18-12-09, 21:22   #120
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men du kan nå høre på massevis av musikk uten å bedrive ulovligheter eller blakke deg.

Emneord
spotify

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.