|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvem står for juleforberedelser i deres husholdning?Jeg gjør nok mest men han gjør sin del. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
tittel -en, titler
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem står for juleforberedelser i deres husholdning?Det er meg og bare meg
|
|
|
#25 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem står for juleforberedelser i deres husholdning?Jeg, jeg og jeg ..... |
|
|
|
|
|
#26 |
|
godt brukt
|
Sv: Hvem står for juleforberedelser i deres husholdning?Meg. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvem står for juleforberedelser i deres husholdning?Jeg er nok litt som Polyanna; jeg er kontrollfrik og vil ha ting på min måte. Mannen min synes ikke juleforberedelser er så nøye; jeg spurte ham rett ut en gang om han hadde pyntet og ordnet til jul dersom han bodde her aleine, og det hadde han ikke. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem står for juleforberedelser i deres husholdning?I likhet med Polyanna og Selma, så er det kontrollfriken meg som står for det meste. Juletreet og hjemmebrygga øl er hans domene. Men- Optimistmannen skal ha den at han følger med og er interessert, i tillegg til at han utfører alle oppgaver han får tildelt.
|
|
|
|
#30 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Hvem står for juleforberedelser i deres husholdning?Vi har et utmerket samarbeid. Jeg sier hva som skal gjøres, hvem som skal gjøre det og når. Hun gjør som jeg sier. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Hvem står for juleforberedelser i deres husholdning?Litt skjevfordelt er det, men ikke sånn at det plager.
|
|
|
#32 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvem står for juleforberedelser i deres husholdning?Vi gjør forskjellige ting. Mannen er flinkest på matlaging, bakst, pepperkakebygging, vasking. Jeg er flinkest på planlegging, handlelister, pynting og gaveinnkjøp. Pakke inn gaver gjør vi sammen. Som oftest med julemusikk i bakgrunn, til min manns store ergrelse. Han liker ikke den typen musikk (hvordan går det an å ikke like julemusikk?
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hvem står for juleforberedelser i deres husholdning?Jeg organiserer og handler alt, han får beskjed om hva han skal gjøre og det er ikke mye for å si det slik. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hvem står for juleforberedelser i deres husholdning?Jeg tar meg av det meste i julen, men jeg insisterer på det fordi jeg elsker julen, mannen er alfaCharlie når det kommer til jul så han ser på det som et ork. Men han bidrar med endel altså.
|
|
|
#35 |
|
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem står for juleforberedelser i deres husholdning?Jeg på omtrent alle punkter.
|
|
|
#37 |
|
X First Lady
Sv: Hvem står for juleforberedelser i deres husholdning?
Litt sånn her, men mannen er positiv til det meste av det jeg kommer med og har forresten ansvaret for brødbaksen til jul. Der er han suveren. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem står for juleforberedelser i deres husholdning?
Huff ja. Mannen forsøker seg og kommer hjem med julegaver han har kjøpt, og det er bare forferdelig irriterende.... |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvem står for juleforberedelser i deres husholdning?Jeg kjøper gaver til mine, han til sine.
|
![]() |
|
|