|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#122 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke retter byr dere helt i mot?Jeg har ikke smakt følgende og kommer heller ikke til å smake det da disse rettene byr meg helt imot:
|
|
|
#123 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke retter byr dere helt i mot?Det er mye.
|
|
|
#124 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Hvilke retter byr dere helt i mot?Kjøttkaker i brunsaus. og i hjerlstekte koteletter og lamme steik(sånt som man får servert hos mormoren til mann på bursdagsmiddager og i jula)
|
|
|
|
#125 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
![]() ![]() |
Sv: Hvilke retter byr dere helt i mot?Mors koteletter. Det er noe av det tørreste jeg kan få! Derfor har jeg litt respekt for koteletter ennå, men nå er de ikke tørre lenger for de har fått en ny kokk og en ny oppskrift |
|
|
|
|
|
#126 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Hvilke retter byr dere helt i mot?En annen middag som pappa ville ha ofte var morpølse.
|
|
|
|
#127 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvilke retter byr dere helt i mot?Jeg har lært meg å like mye som jeg ikke likte den eller de første gangene jeg smakte: blodpølse, raspeballer, oliven, fetaost, blåmuggost, fiskesuppe...
|
|
|
#128 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke retter byr dere helt i mot?Jeg spiser ikke raspeballer mer. Det byr meg helt i mot etter at jeg satt på do i et par døgn med Noro-virus og hadde spist raspeballer tidligere på dagen.
|
|
|
#129 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Hvilke retter byr dere helt i mot?Jeg takler ikke innmat og blodmat, eller sånn vietnamesisk fiskesaus. Jeg kjenner den råtne fiskesmaken igjennom alle slags kunstferdige krydder, og syns det ødelegger hele måltidet.
|
|
|
#130 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke retter byr dere helt i mot?Torskerogn,levergryte,lungemos og blodpudding.
|
|
|
#131 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Hvilke retter byr dere helt i mot?
Huff ja. Heldigvis var det ikke det regimet hos oss. Jeg kan styre meg for mat av innvoller og blodmat. Ellers er det ingenting jeg har blitt servert som jeg har reagert på. |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke retter byr dere helt i mot?Biff, blir ekkel bare jeg tenker på det. |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Hvilke retter byr dere helt i mot?Glemte en ting.
|
|
|
|
#134 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2008
![]() |
Sv: Hvilke retter byr dere helt i mot?Alt av blodmat og innmat... sushi takler jeg ikke tanken på å prøve en gang, og jeg spiser ikke makrell (spiser makrell i tomat). Ellers er fiskepinner og middagsmat på boks noe jeg kan styre meg for |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hvilke retter byr dere helt i mot?Pølser, lungemos, blodpudding, sylte og griselabber. Egentlig ikke noe særlig mer. :matvrak: |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvilke retter byr dere helt i mot?Jeg er nesten altetende, men takler ikke lever, sursild og sånn julesild (sennepssild, tomatsild, osv) og tamales. Og ikke å forglemme cherrytomater. Urk.
|
|
|
#138 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke retter byr dere helt i mot?Etter jeg var gravid første gang: røkt mat. Sommerkoteletter vokser i munnen :grøss:
|
|
|
#139 |
|
Retromum
|
Sv: Hvilke retter byr dere helt i mot?
Som om jeg skulle sagt det selv Brenda. |
|
|
|