Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

100 i rykte

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-09, 10:39   #141
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hun visste du kom til å skrive det. /

Tror du hun leste det i kortene?

Gammel 23-10-09, 10:40   #142
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hun visste du kom til å skrive det. /

Men visste hun det fordi hun er synsk eller visste hun det fordi hun styrer Kirsebær?

Gammel 23-10-09, 10:41   #143
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Når skal Sitron egentlig begynne å snakke om sex i denne tråden?

Ja, det blir liksom ikke det samme når hun snakker om elleve.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 10:41   #144
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva slags krefter får man egentlig utlevert med adminmakten?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 10:42   #145
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men visste hun det fordi hun er synsk eller visste hun det fordi hun styrer Kirsebær?

I praksis er ikke forskjellen så stor. :mystisk:

Gammel 23-10-09, 10:46   #146
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

DA hadde jeg kommet dårlig ut, sist jeg sjekka sto det så søtt at jeg gir et poeng. Derved så måtte jeg gitt MAAAAAAAAAANGE tilbakemeldinger for at det skulle telle som noe, liksom... Men ja, morsomt kunne det jo vært, på et vis

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men alle begynte jo med ett poeng, så alle har jo måttet prikke mange til å begynne med for at det skulle "monne" noe særlig.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

I starten gikk det vel litt inflasjon i prikkene her inne også, så vidt jeg kan huske å ha lest. Det må jo være en grunn til at alle på topp 20-lista over ryktepoeng har et medlemsnummer godt under 100 - de aller fleste langt under 50.

Hva tenker du på med "inflasjon"? Det har aldri gått an å gi mer enn 10 poeng pr. prikk; "prikkestyrken" har blitt justert ned hver gang noen har kommet dit. (OK, noen ganger har noen kommet til 11 før det har blitt justert, men det er maks.) Og til å begynne med var det jo ingen som ga mer enn ett eller to poeng - nye brukere som kommer til nå, har jo muligheten til å få poeng fra gamle brukere som gir 6 eller 8 eller 10 poeng. Så i prinsippet har nye brukere nå muligheten til å øke poengsummen sin mye raskere enn vi gjorde.

Det er jo mulig det ble prikket mer på den tiden enn nå. Jeg har ikke sett noen statistikk for det.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det har aldri vært mulig å gi mer enn ti poeng i rykte for noen på FP.

Grunnen til at vi som kom til FP først har mange ryktepoeng, er jo nettopp fordi vi har vært her lengst og samlet poeng i lang tid. Og selvsagt også fordi de fleste av oss er veldig aktive (og smarte og morsomme og velformulerte, så klart ).

Denne måtte jo komme.

Jeg husket at det tidligere har vært diskutert i forbindelse med hemmelige grupper etc. at noen brukere hadde påfallende høye ryktetall i forhold til hvor mange innlegg som var synlige ute i forumet. Det var jo mer tydelig for et par år siden; nå har det naturlig nok jevnet seg noe ut. Dette innlegget av Adrienne (fra 2007) forklarer hva jeg tenkte på:

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

En annen ting som blir stilt spørsmål med her er at antall ryktepoeng hos enkelte brukere var vel høyt i starten. Det har med å gjøre at admin har justert ned ryktestyrken til alle etterhvert som folk har fått flere innlegg og poeng, og man har derfor fått en større spredning på poengene. Jeg gav i sin tid syv eller åtte poeng, nå er jeg nede i tre, og det gjelder mange. Derfor var det mange av de første på forumet som tidlig fikk mellom 200 og 400 poeng før ryktestyrken ble for alvor skrudd ned.

Jeg mener ikke at dette er noen stor sak nå, for all del , men det var faktisk enklere å øke ryktekraften helt i starten.

Gammel 23-10-09, 10:46   #147
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har straks eggløsning, så all puling utgår for min del. Så da hjelper det ikke at Oljearbeideren kommer hjem i dag.

Gammel 23-10-09, 10:51   #148
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husket at det tidligere har vært diskutert i forbindelse med hemmelige grupper etc. at noen brukere hadde påfallende høye ryktetall i forhold til hvor mange innlegg som var synlige ute i forumet.

Ja, men det er jo noe annet - det er fordi en del innlegg har blitt slettet/ryddet, slik at innleggstallet til en del brukere er lavere enn det antall innlegg de egentlig har skrevet, men ryktepoengene har de beholdt.

Dette innlegget av Adrienne forklarer hva jeg tenkte på:

Det var vel den første nedjusteringen, tipper jeg? Det samme har jo skjedd flere ganger, som sagt - og det er nå til enhver tid en del som gir over 8 poeng. Så den "effekten" om at noen gir mange poeng er like mye i virksomhet i dag som den var før den første nedjusteringen.

Det hørtes ut for meg som om du mente at det var en periode til å begynne med da folk ga mer poeng enn de gjør nå? Og det var det ikke. (Men det er mulig jeg misforstod hva du mente.)

Gammel 23-10-09, 10:51   #149
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har straks eggløsning, så all puling utgår for min del. Så da hjelper det ikke at Oljearbeideren kommer hjem i dag.

Har du ikke hørt om prevensjon, kvinne?!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 10:52   #150
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Ja, sånn ja. Man kunne jo sett på antall prikker gitt og mottatt også, det vil gi et mer "rettferdig" bilde, særlig for nye brukere. Men jeg synes totale ryktepoeng gitt og mottatt hadde vært morsomt også.

Vi hadde en tråd for en god stund siden der folk postet hvor lang tid de hadde brukt på å gi de 20 siste prikkene og på å få de 20 siste prikkene - altså bare datoen for de eldste prikkene som vises på kontrollpanelet. Da får man i alle fall en idé om man gir prikker raskere enn man får dem, eller omvendt.

Jeg synes uansett, ærlig, at det hadde vært GØY da, på en måte...

(Men jeg er meget lite flink til å huske å gi prikker...)

Gammel 23-10-09, 10:53   #151
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Har du ikke hørt om prevensjon, kvinne?!

Gidder ikke. Så da puler jeg bare 3-4 dager i måneden. Selvsagt kondom, men det funker ikke alltid.

Gammel 23-10-09, 10:57   #152
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*poff*

Sist redigert av Maverick : 23-10-09 kl 11:09.
Gammel 23-10-09, 10:58   #153
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Ja, men det er jo noe annet - det er fordi en del innlegg har blitt slettet/ryddet, slik at innleggstallet til en del brukere er lavere enn det antall innlegg de egentlig har skrevet, men ryktepoengene har de beholdt.

Det var vel den første nedjusteringen, tipper jeg? Det samme har jo skjedd flere ganger, som sagt - og det er nå til enhver tid en del som gir over 8 poeng. Så den "effekten" om at noen gir mange poeng er like mye i virksomhet i dag som den var før den første nedjusteringen.

Det hørtes ut for meg som om du mente at det var en periode til å begynne med da folk ga mer poeng enn de gjør nå? Og det var det ikke. (Men det er mulig jeg misforstod hva du mente.)

Men det var vel litt lettere å komme seg fra 1 til 2 poeng i begynnelsen, før alle disse nedjusteringene... om ikke snart dere 11-poengere slutter å stige i gradene, kommer grensen for å få gi to til å stige jenvt og trutt og jeg kommer meg aldri over den... *lissomsutre*

forøvrig synes jeg sitronen burde vurdere om det ikke er mulig å ha litt mer enn 3-4 sikre dager. Min temp-måle-dings sier helt klart a jeg er ufruktbar i minst 11 dager (pluss blødedager og noen dager til etterpå) så det så

Gammel 23-10-09, 10:59   #154
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke at folk får med seg og holder oversikt over så mye.

Ser dere på antall innlegg og ryktepoengene deres? Til andre?

Gammel 23-10-09, 11:00   #155
Malama

Malama sin avatar

Standard

Jeg så på dem nå i forbindelse med denne tråden. Sånn til vanlig vet jeg ikke hvor mange poeng jeg har, og defintivt ikke hvor mange innlegg jeg har skrevet.

Gammel 23-10-09, 11:02   #156
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg har alltid full koll på rykte og antall. Noe annet hadde ikke tatt seg ut.

Gammel 23-10-09, 11:04   #157
Malama

Malama sin avatar

Standard

Jeg erkjenner at jeg aldri kommer opp på aC sitt nivå uansett... så jeg lever relativt lykkelig uten å kjenne mitt innleggstann. Eller ryktenivå. Men det endrer seg ikke sååå mye, så det er lettere å holde kontroll på... sier Malama som etter en kontroll kan bekrefte at antallet innlegg nå er over 4,5 ganger så stort som antallet ryktepoeng. Og livet er ganske greit likevel.

Gammel 23-10-09, 11:05   #158
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, prikkene devalueres stadig, men da er det jo snakk om ett poeng ned, og ikke fem, slik Adrienne skriver at det var den gangen. Og 8 poeng hadde jo langt større effekt den gangen snittbrukeren hadde 200 peng enn nå når h*n kanskje har 4000, men nok om det.

forøvrig synes jeg sitronen burde vurdere om det ikke er mulig å ha litt mer enn 3-4 sikre dager.

Det tror jeg ikke jeg hadde våget hvis jeg var sitronen. Når jeg er meg, derimot!

Gammel 23-10-09, 11:06   #159
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Jeg erkjenner at jeg aldri kommer opp på aC sitt nivå uansett... så jeg lever relativt lykkelig uten å kjenne mitt innleggstann.

Se deg til venstre, Malama.

Gammel 23-10-09, 11:06   #160
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg så på dem nå i forbindelse med denne tråden. Sånn til vanlig vet jeg ikke hvor mange poeng jeg har, og defintivt ikke hvor mange innlegg jeg har skrevet.

910 :Synsk:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.