|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
er her
|
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?
Lurer på om han sa det samme til kjæresten/kona når han kjøpte seng til seg selv.
![]() |
#62 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Det har hendt at jeg har merket åpenbare blikk dersom jeg har måttet på do like etter et måltid. Jeg er relativt tynn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Selvsagt har jeg det. Jeg er liten og blond, når jeg tar på meg noe som ser greit ut forventer en god del at jeg har lite mellom øra rett og slett. Det er møtt med vantro enkelte ganger at jeg faktisk snakker også uten at det bare kommer babbel ut. |
![]() |
![]() |
#64 |
Vaklende
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Vaklende
|
Der oppsummerte du resonnementet bak rekrutteringsstrategien til firmaet jeg hadde min første jobb hos. ("Delicious and dead clever.") |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Jeg var med å arrangere en enorm, internasjonal konferanse for et par år siden, og siden jeg da gikk i drakter, rak i ryggen og raske steg, og så temmelig important ut, var jeg tydeligvis så viktig at Damene fra Miljøverndepartementet kunne bruke alle muligheter til å diskutere og prate med meg.
![]() |
#67 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#68 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Ja mange ganger, du som er så tjukk må jo bare regne med sånt.. Også dømt fordi jeg er ufør. Går under katogorien lat, giddalaus, unnaslunter og feit hos eks, eks familien.
![]() |
#69 |
Glamorøs
|
![]() |
#71 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Jeg har jo opplevd at folk har forholdt seg anderledes til meg etter vekten har variert og humret litt av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Ukjente går automatisk ut fra at jeg er en innvandrer som ikke kan snakke norsk/snakker dårlig norsk. Sist redigert av Éowyn : 18-09-09 kl 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Da jeg fikk tuppa så satt jeg på legekontoret til seks ukers kontroll. En mor hvisket høyt til sin datter på ca 40 år: Hun var UNG mor hun! Jeg var 31..
![]() |
#74 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Det er faktisk INGEN fremmede som har kommentert magen min enda, nå i uke 29 (i morgen). Jeg lurer på om det er fordi jeg er overvektig, at de rett og slett er nervøse for at jeg ikke er gravid? Jeg synes nå ikke det er tvil om at jeg faktisk har bolle i ovnen, og ikke bare spist for mange boller.....
![]() |
#75 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Jeg er naturlig blond, et trekk enkelte fritt frem føler de kan ha moro på bekostning av. Det stikker nok ikke så dypt, men jeg husker som ny i arbeidslivet at jeg fant noen kvikke standard replikker å parere det med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Jeg har vært enormt overvektig - og likevel meget intelligent og ikke redd for å slå i bordet på møter. Det er det mange som har trengt tid på å komme over. Damer i den vektklassen kan nemlig ikke velge og vrake i klær og sko, så når det entrer en skikkelig stor, helt håpløst kledd dame så forventer de noe annet enn meg. |
![]() |
![]() |
#77 |
blant fjord og fossevell
|
Nå var vi temmelig likestilt både på fast inntekt og sikkerhet, eneste forskjellen var utover/innovertiss og at jeg har en datter. Han alene fikk tilbud om nesten en mill mer i lån enn hva jeg fikk tilbud om. Det var faktisk ganske grusomt å gå på boliglånjakt som alenemor, enkelte banker ville ganske enkelt ikke ha meg som kunde og sa det direkte til meg også. Helgepappaen til ungen hadde ingen problem med å få lån, og det med en langt lavere inntekt enn jeg har. Jeg er fullstendig overbevist om at hvilken vei tissen peker har betydning for om og hvor stort lån du får i banken.
![]() |
![]() |
#78 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Oppover eller nedover?
![]() |
#80 |
Borte
|
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Nei, ikke som jeg vet om, men så har jeg også store problemer med å fange opp sånt. Det går meg rett og slett hus forbi om noen forsøker å fornærme meg.
![]() |
|
|