|
|
#241 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!
Det er en allværskåpe. den har et mykt ytter- og innerstoff, og så er det et sperrelag i midten. Jeg blir ikke klam i den som jeg blir i andre regnjakker/kåper ...
|
|
|
#242 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg kjenner jeg er veldig, veldig lei av arbeidsklær.
|
|
|
#243 |
|
Lett rørt
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!
Jeg er 86 cm over bysten og 72 cm under, rundt midjen er jeg 68 cm og hoftene mine er 87 cm.
|
|
|
#244 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!krystallklart: I denne kjolen ville jeg valgt 8 hvis du er komfortabel med tett over magen eller 10 hvis du vil ha det litt mer romslig.
|
|
|
#245 |
|
Lett rørt
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg har i dag på meg mørkblå dongribukse fra Mexx, som er litt høy i livet. Og blå singlet, også fra Mexx, men tynn blondekant i samme farge. Når jeg var ute hadde jeg i tillegg på meg svarte knehøye støvletter, hadde ikke jakke siden jeg alltid er varm uansett.
|
|
|
#246 |
|
Lett rørt
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Hvordan er det med betaling når det er 5 uker til de får den inn i min størrelse? Betlaer jeg nå, eller betaler jeg når de kommer inn igjen.
|
|
|
#247 |
|
Etylbarbital
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!De trekker vel ikke før de sender varene, men jeg ville nok ventet til den kom i nettbutikken.
|
|
|
#248 |
|
Lett rørt
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Ja, det er nok best. Så må jeg bare være rask når den kommer inn, om jeg ikke bare tar den lilla da.
|
|
|
#249 |
|
Lett rørt
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!I dag har jeg på meg genser og skjøt fra Vavite, og strømpebukse fra PR.
|
|
|
#250 |
|
intro
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Fint antrekk, krystallklart! Svarte støvletter passer i alle fall godt til.
|
|
|
|
#251 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!I dag tenker jeg at det bli siste dagen i år med sommerklær, så jeg har på meg en lys linbukse fra Mexx, en mønstret, kortermet 'skrukke' -bluse fra samme sted, en tynn, brun cardigan og brune sko. |
|
|
|
|
|
#252 |
|
Smugleser
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Aubergine omslagsskjørt (10 år gammelt fra HM!), brun v-hals-genser med gullsømmer rundt hals og ermer, kaffebrun strikkejakke i samme lengde som skjørtet, lyse strømer og sorte, nokså kjedelig jobbsko. Noen ganger trenger man hæler som klikker, og det gjør jeg i dag.
|
|
|
#253 |
|
intro
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg klikker også for én gangs skyld i dag, i mine gamle grønne Fly London-sko. Har kanskje pynta meg litt i anledning valgresultatet, og har et av favorittskjørtene mine (grågrønt fra St. Martins), grågrønn singlet og ny, mosegrønn V-genser fra Zara.
|
|
|
|
#254 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!I dag har jeg på meg en sort joggedress i velour, med snåttepapir i lommene.
|
|
|
#255 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!I dag har jeg mørke Lee jeans, de hvite Feyuve-skoene, grønn genser med blå kanter fra St. Martin, svart-grå-oransj-rød-brun stripete lang hettejakke fra Jenny Hellström, svart skjerf, jeansjakke og store grønne solbriller.
|
|
|
#256 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeans, brunt belte, lyseblå singlett og militærgrønn kortermet skjorte. Alt fra H&M. Det gjelder vel for øvrig 95 % av garderoben min.
|
|
|
#257 |
|
Etylbarbital
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!I dag ser jeg sånn ut, bare at buksen er en svart, slimfit sak. (Boden og Boden på toppen.)
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske? Sist redigert av Veronal : 06-11-09 kl 09:45. |
|
|
|
|
|
#258 |
|
Bare sær
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Veronal, vi har akkurat samme grønnfarge i dag.
|
|
|
#259 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Smale Tiger-jeans, hvit Chill Norway-skjortebluse og brune ankelstøveletter fra Bianco. Lilla skjerf (!). Og nyfarget hår. (Jepp - jeg er tilbake på jobb og baggy-jeansene fra permisjonstida er historie...
Sist redigert av leliane : 15-09-09 kl 15:14. Årsak: Poffet bildet... |
|
|
|
|
|
#260 |
|
Borte
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Grå mammajeans fra H&M, lang dyplilla, singlet med hvit, vid topp over, og en lilla cardigan over der.
|
![]() |
|
|