Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-09, 19:41   #241
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Den var da bare så fiiiiin! :lystpå: Vil den kunne fungere som en vanlig høstjakke, eller er den veldig regnjakke? Det står jo at det er en "overgangsjakke" på linken på bildet, men lurte bare på om stoffet er veldig typisk regnjakkestoff.

TRenger høstjakke og ingenting er bedre om jeg kan kombinere det med en fin kåpe/frakk.

Det er en allværskåpe. den har et mykt ytter- og innerstoff, og så er det et sperrelag i midten. Jeg blir ikke klam i den som jeg blir i andre regnjakker/kåper ...

Den er forresten enda finere IRL.

Gammel 14-09-09, 20:49   #242
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjenner jeg er veldig, veldig lei av arbeidsklær.
Jeg vil og kunne pynte meg på jobb.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:41   #243
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Du så på målene på plagget? http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...Dress.html?m=1

Jeg har str. 14. Siden den er strikket så synes jeg at det er OK å velge noe som sitter akkurat. På denne så er det over bysten og under bysten som er det mest kritiske. Jeg er 98 cm over bysten og 80 cm under bysten. Str. 14 på dette plagget er 97 cm over bysten og 80 cm i ribben (yoke). Jeg er 80 cm rundt midjen (plagget er 81 cm, check) og hoftene mine er 100 cm (plagget er 103 cm, check).

Jeg er 86 cm over bysten og 72 cm under, rundt midjen er jeg 68 cm og hoftene mine er 87 cm.
Jeg blir liksom midt mellom, hva hadde du valgt med mine mål?

Gammel 14-09-09, 23:45   #244
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

krystallklart: I denne kjolen ville jeg valgt 8 hvis du er komfortabel med tett over magen eller 10 hvis du vil ha det litt mer romslig.

Gammel 14-09-09, 23:51   #245
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg har i dag på meg mørkblå dongribukse fra Mexx, som er litt høy i livet. Og blå singlet, også fra Mexx, men tynn blondekant i samme farge. Når jeg var ute hadde jeg i tillegg på meg svarte knehøye støvletter, hadde ikke jakke siden jeg alltid er varm uansett.

Gammel 14-09-09, 23:56   #246
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Standard

Hvordan er det med betaling når det er 5 uker til de får den inn i min størrelse? Betlaer jeg nå, eller betaler jeg når de kommer inn igjen.
Får nå blir det vel forhåndsbestilling, da?

Gammel 14-09-09, 23:57   #247
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De trekker vel ikke før de sender varene, men jeg ville nok ventet til den kom i nettbutikken.

Gammel 15-09-09, 00:12   #248
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Standard

Ja, det er nok best. Så må jeg bare være rask når den kommer inn, om jeg ikke bare tar den lilla da.

Gammel 15-09-09, 11:13   #249
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Standard

I dag har jeg på meg genser og skjøt fra Vavite, og strømpebukse fra PR.
Spørsmålet er, skal jeg ha sorte knehøye søvletter med hæl, sorte støvletter til under kneet uten hæl, eller grønne yggdrasil?

Gammel 15-09-09, 11:15   #250
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fint antrekk, krystallklart! Svarte støvletter passer i alle fall godt til. Hvilken grønnfarge har elN-skoene?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 11:18   #251
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

I dag tenker jeg at det bli siste dagen i år med sommerklær, så jeg har på meg en lys linbukse fra Mexx, en mønstret, kortermet 'skrukke' -bluse fra samme sted, en tynn, brun cardigan og brune sko.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 11:22   #252
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Aubergine omslagsskjørt (10 år gammelt fra HM!), brun v-hals-genser med gullsømmer rundt hals og ermer, kaffebrun strikkejakke i samme lengde som skjørtet, lyse strømer og sorte, nokså kjedelig jobbsko. Noen ganger trenger man hæler som klikker, og det gjør jeg i dag.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 11:26   #253
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klikker også for én gangs skyld i dag, i mine gamle grønne Fly London-sko. Har kanskje pynta meg litt i anledning valgresultatet, og har et av favorittskjørtene mine (grågrønt fra St. Martins), grågrønn singlet og ny, mosegrønn V-genser fra Zara.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 12:56   #254
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

I dag har jeg på meg en sort joggedress i velour, med snåttepapir i lommene.

Gammel 15-09-09, 13:04   #255
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg mørke Lee jeans, de hvite Feyuve-skoene, grønn genser med blå kanter fra St. Martin, svart-grå-oransj-rød-brun stripete lang hettejakke fra Jenny Hellström, svart skjerf, jeansjakke og store grønne solbriller.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 13:07   #256
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeans, brunt belte, lyseblå singlett og militærgrønn kortermet skjorte. Alt fra H&M. Det gjelder vel for øvrig 95 % av garderoben min.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 13:09   #257
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

I dag ser jeg sånn ut, bare at buksen er en svart, slimfit sak. (Boden og Boden på toppen.)

Sist redigert av Veronal : 06-11-09 kl 09:45.
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 13:15   #258
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veronal, vi har akkurat samme grønnfarge i dag.

Men min er en genser med sydd omslag fra MarcO'Polo.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 13:17   #259
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Smale Tiger-jeans, hvit Chill Norway-skjortebluse og brune ankelstøveletter fra Bianco. Lilla skjerf (!). Og nyfarget hår. (Jepp - jeg er tilbake på jobb og baggy-jeansene fra permisjonstida er historie... )

Sist redigert av leliane : 15-09-09 kl 15:14. Årsak: Poffet bildet...
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 15:28   #260
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grå mammajeans fra H&M, lang dyplilla, singlet med hvit, vid topp over, og en lilla cardigan over der.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_3435.JPG (83,5 KB, 122 visninger)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.