|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#43 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Innspill på garderobeJeg klarer fint å nå klær på stang som er festet øverst. Da klarer du det. Jeg ville derfor plassert alle stenger helt til toppen og droppet de øverste hyllene. Frøkna klarer det med å stå på stol (også erfart).
|
|
|
#44 |
|
Leser
|
Sv: Innspill på garderobeHar egentlig ingen innspill, men følger nøye med til tips til meg selv.
Jeg har sett ett slik bad. Det var om bord på en tråler. Der satt man oppe på doen og dusjet. Klærne og hånddukene måtte ligge utenfor. Men det er vel ekstremt for et vanlig hjem. (Der hadde det også slik at to mann delte på en køye, og så gikk de fire skift i døgnet, 6 timer av, 6 timer på etc og sov på skift. Båter har generelt sett mange fiffige løsninger når det gjelder plass synes jeg.)
|
|
|
#45 |
|
Bedreviter
|
Sv: Innspill på garderobe
Du har rett. Nå har jeg telt, og i skapet mitt har jeg fem kjoler som er for lange for skjortehøyde, og en av dem er mer enn klar for Fretex, og siden den nedre stangen kan justeres, er det en slik jeg skal ha.
Så klart. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Bedreviter
|
Sv: Innspill på garderobe
Takk! Vi er ganske like høye, er vi ikke? Da dropper jeg hyllene øverst. Jeg kan egentlig ikke utstå hyller øverst i skap, for de blir det bare uoversiktlig rot i. Garantert. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Off the map.
|
Sv: Innspill på garderobeDet var en god ide. Og så kan du ha en stang i knehøyde også, tror Ikea har fått støvletthengere, så får du plass til to par støvletter hengende der kanskje?
|
|
|
#53 |
|
Bedreviter
|
Sv: Innspill på garderobeDa nærmer jeg meg en slags løsning, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Innspill på garderobeSå fint! Nå fikk jeg inspirasjon til å gå i klesskapet og pælme alt jeg ikke bruker. Jeg har seriøse problemer med å kvitte meg med klær og har enorme mengder som bare står i stampe og man hverken kan bla i eller lete blant. Ryddige garderober er så utrolig vidunderlig. :rotehue:
|
|
![]() |
|
|