Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Favorittkjeks?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-09, 22:14   #21
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Favorittkjeks?

Når jeg har karret meg i mål den 27.09 skal jeg feire med sånne har jeg tenkt. Jeg elsker oreo`s gjerne med iskald melk i bøttevis til.

Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 22:32   #22
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oreoen med hvit sjokolade rundt.

Gammel 26-08-09, 22:38   #23
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Disse her er faaarlig gode!
Veldig skummelt når man skal holde seg til lavkarbo

Ja, dette er nok favoritten blant dem man får kjøpt i butikken, men det beste jeg får, er seige chocolate chips cookies, enten hjemmebakte, eller sånne man får på Deli de Luca o.l.

Og sånne er det lett å spise for mange av (med de overnevnte begrenser det seg selv):

Gammel 26-08-09, 22:39   #24
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjeks? Det er vel ikke noe godt.

Gammel 26-08-09, 23:23   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favorittkjeks!?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Maryland cookies. :enkel:

Ellers benytter jeg anledningen til å fortelle at jeg har så SYKT lyst på reeses buttercups, men finner ikke dem her i Trøndelag. Kjørte inn til Trondheim i ens ærend for noen uker siden, men fant ikke.
Det er jo litt som en kjeks, bare at den ikke har kjeks i seg.

Høres godt ut. Jeg har bare sett Reeses peanut buttercups på Ultra. DE er gode, men litt kvalmende.

Gammel 26-08-09, 23:31   #26
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Søstra til Ballerina-kjeksa! Dei som er i blå pakke og har raudt fyll. <3

Gammel 26-08-09, 23:34   #27
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Høres godt ut. Jeg har bare sett Reeses peanut buttercups på Ultra. DE er gode, men litt kvalmende.

Det er sikkert de jeg mener, tror jeg. Finnes det flere typer? :ivrig:

Gammel 26-08-09, 23:48   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Det er sikkert de jeg mener, tror jeg. Finnes det flere typer? :ivrig:

Jeg vet ikke, det var det jeg trodde da du skrev buttercups, trodde ikke du mente peanutbutter-versjonen så da ble jeg litt og trodde det fantes flere, hehe. De har massevis av peanutbutter-cupsene på Ultra her, både store og mini. Og Reeses caramel cluster-bars. Og m&ms fylt med peanøttsmør. :SIKLE:

Gammel 26-08-09, 23:52   #29
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg vet ikke, det var det jeg trodde da du skrev buttercups, trodde ikke du mente peanutbutter-versjonen så da ble jeg litt og trodde det fantes flere, hehe. De har massevis av peanutbutter-cupsene på Ultra her, både store og mini. Og Reeses caramel cluster-bars. Og m&ms fylt med peanøttsmør. :SIKLE:

Jeg skjønner jeg må sjekke om de har det på Ultra i Trondheim.

Gammel 26-08-09, 23:54   #30
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Søstra til Ballerina-kjeksa! Dei som er i blå pakke og har raudt fyll. <3

Ballerina Bringebær.. Eller Singoalla, som de heter i Sverige, og forsåvidt het de det her før også. Mannebeinet ELSKER Singoalla, helst sitron eller lakris. Han får ha dem i fred for meg.. Sammen med Oreo's med hvit sjokkis. Jeg syns det blir for mye, foretrekker vanlige Oreo's.. Helst Mini i sånn kopp! Og Cafe Cookies med tranebær.

Gammel 27-08-09, 07:45   #31
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Favoritten var lenge Sjokoladeterapi, men disse er veldig mye bedre:

Havrecookies med kaffebønner og mørk sjokolade, og et bittelite hint av appelsin. Fantastisk. Bør egentlig ikke prøves, for man klarer knapt tenke på noe annet etterpå.

Gammel 27-08-09, 07:55   #32
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Tapini.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 08:09   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Havrecookies med kaffebønner og mørk sjokolade, og et bittelite hint av appelsin. Fantastisk. Bør egentlig ikke prøves, for man klarer knapt tenke på noe annet etterpå.

Nei den syntes jeg ikke var noe god.

Gammel 27-08-09, 08:41   #34
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Favoritten var lenge Sjokoladeterapi, men disse er veldig mye bedre:

De der likte jeg IKKE.
Var myke liksom? Nei. Ikke min smak.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 08:46   #35
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oreokjeks med sjokoladetrekk.
Vanlige oreokjeks er ikke godt å spise, men de er gode å bruke i bakesaker. Men de med sjokoladetrekk kan jeg spise lassevis av.

Gammel 27-08-09, 08:51   #36
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oreokjeks med sjololadetrekk *nam*

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 11:14   #37
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden er faktisk effektiv skrekk og advarsel for meg, da jeg blir kvalm bare jeg se bilder av disse coockie-greiene. Jeg kan egentlig ikke forstå det, da jeg egentlig er den største slikkmunnen i det sentrale østlandsområdet, men cookies er bare grusomt.

Gammel 27-08-09, 11:30   #38
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sjokoflarn.... Bare det beste som finnes.... Faaarlig! Inhalerte en boks om dagen forrige sommer da jeg dobbelt- og fullammet....

Heldigvis lærte jeg med storesøster at man ikke kan spise som man gjør når man fullammer, når man ikke fullammer.....

sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 11:41   #39
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sånne lyse cookies man får på 7-11 og Deli De Luca. Eller hjemmebakte Café Bakeriet Cookies, som jeg faktisk hadde tenkt å bake i dag.

Gammel 27-08-09, 12:44   #40
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Vanlige Oreo er ikke godt, synes jeg, en de jeg la ut bilde av er rimelig digg.

Jeg synes vanlige Oreos er de beste. De andre typene blir litt for mye for meg. De vanlige med et stort glass melk til.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.