|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg et fint spisebordJeg liker forresten godt sånn type bord som dette: |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Vis meg et fint spisebordJeg blir nok ikke å ha en spesiell stil. Jeg liker rene flater og luft, men ikke minimalisme og kalde, upersonlige rom. Jeg liker retrostilen med knæsje farger og store mønstre, samtidig som jeg også liker det hvite litt landlige. Synes fort at en rendyrket stil kan bli litt sært og utstillingspreget. Jeg tenker jeg går for en eklektisk stil med gammelt og nytt og ting som betyr noe for oss og ting vi synes er fine. Ganske åpen altså |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Vis meg et fint spisebord
Akkurat. Hvordan foregår det?
|
|
|
|
#65 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmmm... Jeg ser jo ikke bildet mitt lengre. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Audacious
|
Sv: Vis meg et fint spisebordDet er vel masse bord til salgs på Finn? Vi fant vårt der da vi flyttet i fjor. Vi valgte å ha et bord som er langt hele tiden (3 meter), jeg synes det er deilig og ikke bortkastet plass!
|
|
|
#68 |
|
Har fått viljen sin
|
Men dere har jo enorm stue. Det får jo ikke vi. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Vis meg et fint spisebordJeg liker best smale bord. Jeg lette overalt for å finne et med 80 cm bredde som passet, men måtte gi opp. Det er mye mer hyggelig og intimt å kunne snakke på tvers av bordet uten å måtte heve stemmen.
|
|
|
|
#70 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Vis meg et fint spisebordGod poeng Miss Norway. Jeg liker ikke de aller bredeste, men det vi har nå er bittelitt for smalt for mitt behov, 85 cm. Det er knapt plass til serveringsfat på bordet når vi sitter rundt hele. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Ekvilist
|
Sv: Vis meg et fint spisebordVi har vært fornøyd med bjurstabordet, sånn utenom at det er eikefarget og ikke passer sammen med det nye gulvet vårt. Vi kjører glatt 14 personer rundt bordet, med to på hver ende. Men så er vårt bredere enn deres da. De boliastablestolene synes jeg ikke er særlig gode, men du kan få lov til å prøve en av våre og teste selv. :raus:
|
|
|
#72 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Vis meg et fint spisebordAvsporinger er veldig lov! |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Vi kjøpte Living sine Jærstol-kopier! En ny jærstol/Aksel koster ca 2800,- og denne fra Living koster 899,- om jeg ikke husker feil. Kanskje det var 799,- De er hvitmalte og skikkelig shabby chic, sjarmerende og gode å sitte i. De er ikke avbildet på nettsiden.
|
|
|
|
#74 |
|
Shake it out!
|
Sv: Vis meg et fint spisebordVi har kjøpt dette spisebordet, bare i hvitt. Litt idiotisk å dra til USA og kjøpe dansk design, men sånn ble det nå
|
![]() |
|
|