|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Karakterisering av rødgrønne ministre
Jeg nøyer meg med å hate Trond. Han er ved siden Lars Sponheim og Per Sandberg de mest uspiselige politikerne jeg vet om. |
|
|
|
#23 |
|
Mother of Dragons
|
Hvem har du sansen for/ev misliker minst? Og hvorfor? Kun fordi jeg er nysgjerrig.
|
|
|
#24 |
|
Mother of Dragons
|
Hehe. Jeg har stor sympati og sammenfallende meninger med Venstre, men Sponheim, i stuntemodus, er litt tung å svelge altså.
|
|
|
#25 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Karakterisering av rødgrønne ministreJeg er så full av politikerforakt, at det egentlig er litt rart at jeg har partiboken i orden.
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
For tiden er det ytterst få politikere jeg virkelig setter pris på (om noen). Kommer i farten ikke på noen. Jeg likte Jan Petersen og Sigbjørn Johnsen veldig godt. Jeg tror noe av grunnen til at likte nettopp disse, er at de fremsto som ærlige og ryddige, men fremfor alt at de var nærmest frie for politiske skuespillerifakter. Jan Tore Sanner er kriminell på dette området, og er en het kandidat til å rykke opp ved siden av Giske, Sponheim og Sandberg. |
|
|
|
#27 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Karakterisering av rødgrønne ministreJeg liker egentlig Strøm-Erichsen veldig godt, sånn bortsett fra at hun nok ikke alltid vet hva som foregår nede på jorden.
|
|
|
#28 |
|
Glamorøs
|
Sv: Karakterisering av rødgrønne ministreJeg mislikte Giske sterkt da han ble kulturminister, men etterhvert har jeg fått respekt for hva han faktisk har greid å få til for kultursektoren. Jeg er skrekkelig redd for valget til høsten.
|
|
|
#29 |
|
Passiv
|
Definitivt ingen tabbeminister, men jeg synes hun fremstår som litt vaklende nå og da. En grå mus som ikke vekker noen følelser verken den eller andre veien. Sist redigert av Nebbia : 22-06-09 kl 00:48. |
|
|
|
#30 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Karakterisering av rødgrønne ministre@Nebbia: Hun er jo durkdreven, og vil aldri begå de helt store tabbene tror jeg. Og jeg tror også at det er årsaken til at det var hun som fikk den posten hun fikk; mtp. på forgjengerens mange sprell.
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Mange forsvarsministre som har gjort mye rart. Det første jeg kom på da jeg leste kommentaren din, var Jørgen Kosmos lyse dress. |
|
|
|
#32 |
|
Kidding, right?
|
|
|
![]() |
|