Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Buksedresser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-09, 20:42   #41
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Buksedresser

Åh de var fine claire!

Heldress for voksne jo.
Men siden jeg er såpass lang så tviler jeg på at jeg finner en som passer.

Gammel 03-04-09, 20:49   #42
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes plutselig jeg så "camel toe" på det øverste buksedressbildet.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 20:52   #43
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg styrte unna å væåre russ. Jeg begynner ikke med russedress nå.

Fnis. Russedress du.

Buksedresser kan være elegante og fine. Med det rette snittet og den rette kroppen så.
Denne kan kanskje ikke kalles elegant, men kul var den:

Gammel 03-04-09, 20:53   #44
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Her er en link:

http://bombayheddal.no/

Gammel 03-04-09, 20:55   #45
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De var veldig fine, Agurke.

Gammel 03-04-09, 21:05   #46
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Her er en link:

http://bombayheddal.no/

Nå ble jeg enda mer sugen på buksedress. Mange nydelige varianter her.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 21:12   #47
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Synes plutselig jeg så "camel toe" på det øverste buksedressbildet.

skjønte jeg hva du mente.

Gammel 03-04-09, 22:16   #48
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Siden jeg ikke synes jeg er særlig flatterende seendes ut som en stappa bratwurst, er buksedress definitivt et IKKE-plagg i min garderobe.

Jeg synes ikke det er særlig pent heller for å være ærlig.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 22:28   #49
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Ikke sånn:

Ok, da blir det ingen buksedress på meg. Med mindre jeg våkner i morgen og oppdager at 20 av kiloene mine er blitt cm i stedenfor.

Gammel 03-04-09, 22:57   #50
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Siden jeg ikke synes jeg er særlig flatterende seendes ut som en stappa bratwurst, er buksedress definitivt et IKKE-plagg i min garderobe.

Jeg synes ikke det er særlig pent heller for å være ærlig.

Signerer Obelix. Vi trenger ikke TO stappa bratwurst i lokalmiljøet .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 00:56   #51
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Aldri i livet om jeg tar på meg noe sånt. Er ufattelig stygt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 01:00   #52
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Bare tenk på det som en russedress..?

Vel. Jeg har vage minner om at jeg knuste en vodkaflaske som gled ut av brystlommen da jeg skulle på toalettet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 01:07   #53
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tja... Hvis jeg vil se dum og klumpete kunne jeg jo ha kjøpt en. Men det vil jeg ikke.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 20:22   #54
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Jeg syntes buksedresser er stilig, og kunne godt tenke meg en dersom jeg finner en som sitter pent.

Jeg syntes denne er kul:

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 20:27   #55
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, kult. Det må jeg teste, var for ung sist. Den jeansversjonen der oppe var stilig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 21:02   #56
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg synes jeg ser meg selv i buksedress.

Jeg er heller ikke skapt for buksedresser. Ordet stutt-tjukk er meget beskrivende.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 00:40   #57
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke min greie. 164 og 15 kg for mye plassert over lår og rumpe. Ville sett ut som en overstappet pølse.
Den rosa på første bildet er for øvrig for pasienter som liker å kle av seg på upassende steder/tider i følge teksten.

Gammel 13-04-09, 11:27   #58
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Den rosa på første bildet er for øvrig for pasienter som liker å kle av seg på upassende steder/tider i følge teksten.

Dette står det:
Our jumpsuits are great for that resident who might like to get undressed at the wrong times.

En slags tvangstrøye mao.

Men det hjelper ikke. :erfart:

Gammel 13-04-09, 11:40   #59
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

ikke for meg.. uff.. Hadde da sett ut som en tønne.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 11:59   #60
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker det ikke, men kunne til nød hatt en slik kort variant OM jeg hadde funnet en som passet.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.