Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sokker og tights?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-09, 16:58   #41
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sokker og tights?

Jeg bruker også sokker til tightsene. Cubus har tynne, svarte sokker i 60% ull, og det er absolutt favoritten (bruker mest svarte tights). Strømpebukser er djevelens verk jeg bare blir iskald og klam på beina av.

Gammel 07-02-09, 17:32   #42
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Og da har du knestrømpene opp til knærne eller krøllet nedover nederste del av leggen?

Jeg har knestrømpene opp til knærne, eller overknees. Har mange forskjellige strømper i forskjellige farger med forskjellig mønster. Det er så mye fint å velge i for tiden.

Gammel 07-02-09, 17:41   #43
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Komme meg på lindex jeg da, dårlig utvalg på h&m her ihvertfall

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 19:02   #44
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lindex har bedre utvalg ja.

Gammel 07-02-09, 21:48   #45
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte sånne knestrømper jeg da, på h&m og trodde det skulle bli fint men det var det ikke, eller jo det gikk jo om jeg rulla dem litt ned(var med litt sånn ull i) men jeg er på utkikk etter sånn som går over kneeet på en måte og med tykk kant/brett , hadde de det på lindex?

Gammel 08-02-09, 20:35   #46
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt endel i merket FALKE. I Bergen har de det på hjørnet av Galleriet ihvertfall. Stort utvalg.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 20:36   #47
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fant noen tykke, strikkede overknees i ull på Cubus som jeg er litt småforelsket i.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 20:45   #48
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg fant noen tykke, strikkede overknees i ull på Cubus som jeg er litt småforelsket i.

Cubus har de ihvertall her i oslo også (falke vet jeg ikke hva er en gang) så skal ta turen innom i morgen om jeg rekker det. Takk for tips

Gammel 11-02-09, 19:40   #49
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var så stilig med lilla overknees i går.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 19:58   #50
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg føler meg fortsatt litt sånn "har glemt buksa" når tunikaen kun når til midt på låret.

Gammel 11-02-09, 21:24   #51
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Standard

Hvis du har på tights som er "heldekkende" og ikke kan sees igjennom, trenger du ikke å føle sånn. Og hvis den er litt gjennomsiktig, er det bare å tenke seg litt om når man bøyer seg ned. Men det er nok litt uvant å gå kledd sånn hvis du ikke har gjort det før, eller det er lenge siden sist. Jeg går slik kledd stadig vekk og begynner å bli ganske vant til det nå.

Gammel 11-02-09, 21:36   #52
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Heldekkende, selvfølgelig - men naken likevel. Det går sikkert over, i mellomtiden lar jeg være å ha det på meg på jobb.

Gammel 11-02-09, 21:40   #53
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg brukte svart mønstret stømpebukse i går og tunikaen, som jeg ellers har brukt til slimfitjeans, gikk rett under stussen. :vill og gal:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:42.