Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Din ultimate julegave

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-08, 01:00   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din ultimate julegave

En reise for hele familien til Disneyland i Florida i 2010, når Harry Potter-landet er ferdig. *drømmer*

Gammel 18-12-08, 01:06   #22
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Men eh, jeg skjønner jo at ikke alt kan kjøpes for penger.
Så jeg har ønsket meg litt småtteri.

Smykkeanheng med jente og gutt.
Litt nips og div gavekort på nipsbutikker.

Ønsker meg ikke noe mer enn det. Bortsett fra den øverste her da.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 01:09   #23
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Dressurhest, trenger ikke være ekstremt dyr. Men ca 100000 må man nok opp i er jeg redd...

Må nok ut med mer en 100.000 for en skikkelig god dressurhest.

Tør ikke tenke på hva en skikkelig spansk hest koster. De er ikke billige.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 01:11   #24
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny oppvaskmaskin og ny tørketrommel!

Mr. Norway synes de vi har greier seg, bare fordi de fremdeles gir lyd fra seg, men jeg HATER dem. Ikke vasker oppvaskmaskinen rent, og ikke går det an å stable i den. Tørketrommelen virker kun hvis man taper fast døren med gaffatape. Hver gang; ikke så praktisk i det daglige.

Gi meg en Miele på kjøkkenet og en Miele på vaskerommet.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 01:12   #25
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 18-12-08, 01:13   #26
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Nice.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 01:18   #27
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne lampen står øverst på ønskelisten for tiden:

Og en slik:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 01:21   #28
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og en slik:

Det fikk jeg helt overraskende av mannen en dag i mai. Sånn fordi.

(Altså 1. gen-iPhone da.. Ikke 3G. Men det gjør ingenting!)

Gammel 18-12-08, 01:22   #29
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oh. En ny tatovering. Det ønsker jeg meg masse, masse, masse!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 01:30   #30
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Leilighet i gamle byen i Krakow. Må være 4,5 meter takhøyde og parkett med mønster, store vinduer, murvegger, relieffer i taket og i lyse farger. Gjerne med takterasse om slike finnes. Å ja!

Blir nok glad for nytt skjerf også, samt en fin strømpebukse.

Gammel 18-12-08, 01:41   #31
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Åh en lippizaner fra den spanske rideskloe i wien hadde vært fint. Med stallplass selvsagt.
Hus med stor hage, tur til maldivene, cruise i karibien, et år i orlando.

Åh drømmene.

Gammel 18-12-08, 01:44   #32
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Må nok ut med mer en 100.000 for en skikkelig god dressurhest.

Tør ikke tenke på hva en skikkelig spansk hest koster. De er ikke billige.

Jupp. Jeg er ikke så kravstor. Holder med en grei allrounder som kan gå LA, selv om jeg helst skulle hatt en som gikk middels.

Spanske hester trenger ikke være _så_ dyre, men hvis du i tillegg skal ha den godt skolert, så ruller lappene ja. Dessverre...

Katta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:11   #33
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, jeg har for små drømmer ser jeg. Den ultimate julegave ville selvsagt vært drømmehuset, en bil, en jorden rundt tilrettelagt reise for meg (med plasser der de serverer mat jeg kan spise som er ordnet på forhånd slik at jeg slipper å styre og ordne og fikse for hver plass og hvert måltid osv.), og en hytte/evt. leilighet som kan fungere som hytte.

Gammel 18-12-08, 14:15   #34
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Skal du flytte til by'n ?

:vet hvor det huset er:

Gammel 18-12-08, 14:17   #35
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mac
iPhone
kjøle/fryseskap
Kitchen Aid blender (kjøkkenmaskin også da, men blenderen kan jeg lage så mange gode drinker i)
Macrolinse
En god skriver (printer altså - ikke skribent)
En jobb som ikke handlet om datamaskiner og ting man gjør med datamaskiner

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:17   #36
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg et hus å bo i.
Også ønsker jeg meg et nytt speilrefleks-kamera, nye slalomski, hjelm, ny ryggsekk, ny sovepose ...

Mannen er veldig flink til å finne på julegaver til meg, så jeg er sikker på at jeg blir fornøyd.

Gammel 18-12-08, 14:35   #37
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere er så materialistiske jenter.

Gammel 18-12-08, 14:35   #38
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ferie og ny sofa.

Gammel 18-12-08, 14:42   #39
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg ønsker meg:

Alvekjole
Penger eller gavekort
Håndarbeid laget av barna
Bøker
kremer\kosmetikk\parfyme

Gammel 18-12-08, 14:44   #40
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt? Absloutt alt? Ok, jeg trør til. Dette ønsker jeg meg av ting som faktisk KAN kjøpes. (Siden god helse, fred på jord og slike ting ikke handler om kontanter.)

-nytt hus. Trenger absolutt ikke være noe digert, bare det ligger på rett sted
-badekar med plass til hele familien
-ny støvsuger (Jeg haater den ¤%& støvsugeren!)
-ny pc
-dunkåpe
-lysestaken Loop fra Black & Burn (Den har mannen min forgjeves forsøkt å få tak i for meg, påstår han.)
-et koselig hus på landet i Toscana, evt et sted i Hellas
-penger. Ja, faktisk.
-ny mobil (ikke fordi jeg vil, men den holder på å ta kvelden)
-sykkel
-bøker
-musikk til iPoden (jeg er elendig til å laste ned selv)
-ullkåpe
-kokebøker!
-nye stekepanner
-ny komfyr, stekeovn og vaskemaskin
-svært kjøleskap!

Det var det jeg kom på i farten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26.