|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Glad
|
![]() Sv: Jeg er verdens beste mamma TM!Flinke mamma!
![]() |
#22 |
Pauset
|
![]() Sv: Jeg er verdens beste mamma TM!Jeg har det på samme måte når poden krever at jeg leser i Bioniclebroskjyrene for han. Etterpå må jeg selvfølgelig høre på alt som kan skje, når han leker. Hvem som gjør hva, og hvem som sier ditt og datt av robotene osv.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er verdens beste mamma TM!Nja, idag er jeg verdens dårligste mamma TM.
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg er verdens beste mamma TM!Det var en flott mammainnsats, ja! |
![]() |
![]() |
#25 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Jeg er verdens beste mamma TM!Det er litt av en bragd og du fortjener tittelen. Det gjør jammen jeg titt og ofte også, når jeg leser en stor faktabok om dinosaurer. Jeg må lese alt som står, vekt, høyde/lengde, tidsalder, hva de spiste, masse latinske uttrykk osv osv! Storebror får med seg masse og er virkelig interessert. Når jeg er ferdig med å lese aner jeg ikke hva jeg har lest og har sikkert sovnet 10 ganger mens jeg prøvde å lese.
![]() |
#26 |
guru advisor
|
![]() Sv: Jeg er verdens beste mamma TM!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Jeg er verdens beste mamma TM!Jeg kjente meg også godt igjen i den "ikke-nå"-beskrivelsen,DM. Altfor godt...
![]() |
#28 |
Live and let live
|
Ja?
![]() |
#29 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Jeg er verdens beste mamma TM!Da jeg fortalte Hannah at mamman min har bursdag idag, sa hun: "men da må vi jo lage bursdagskrone mamma!!".
![]() |
#30 |
Yes, we can!!
|
Jeg skal alltid "bare". I går var jeg alene hjemme med lillebror i en time. Og i stedet for å sette meg rett ned på gulvet og leke med ham, så ryddet jeg kjøkken og bad og gang. Han tuslet rundt beina på meg og hadde det sikkert fint, men det er så få muligheter til å gi dem min udelte oppmerksomhet at jeg skulle prioritert det.
![]() |
|
|