Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg er verdens beste mamma TM!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-08, 21:45   #21
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg er verdens beste mamma TM!

Flinke mamma!

Jeg har vært svært tålmodig i dag, til tross for lite nattesøvn og egentlig kort lunte. Har til og med latt nesa mi blitt bekledd av hårstrikk.

Gammel 27-10-08, 21:52   #22
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har det på samme måte når poden krever at jeg leser i Bioniclebroskjyrene for han. Etterpå må jeg selvfølgelig høre på alt som kan skje, når han leker. Hvem som gjør hva, og hvem som sier ditt og datt av robotene osv.. Føler meg dårlig mor (TM) som syntes dette er fryktelig intetsigende og vanskelig å engasjere meg i.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 22:14   #23
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nja, idag er jeg verdens dårligste mamma TM. Syk storebror, som sutrer, synes syns på seg selv og nekter å spise noen ting. Siden 3 av husets 4 medlemmer avsluttet pecillinkur for 4 dager siden, så var jeg ikke klar for sykdom igjen i morges.

Men noe bra har jeg sikkert gjort, siden lillesøster knusekoste med meg under barnetv.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 22:20   #24
Frantzen
Passiv

Standard

Det var en flott mammainnsats, ja!

Jeg er ikke speiselt stolt over det, men jeg har øvd på karate-kataer med datteren min i kveld fordi hun har gått glipp av en del treninger i det siste. Det syntes datteren min var veldig hyggelig, merket det på hele henne (ja, hun er 13 og utstyrt med et voldsomt arsenal av uforutsigbart styrende hormoner, og mammaen er ikke den som står høyest på lista bestandig ) og det gjør at jeg kjenner en sånn god følelse inni meg nå.

Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 23:37   #25
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Det er litt av en bragd og du fortjener tittelen. Det gjør jammen jeg titt og ofte også, når jeg leser en stor faktabok om dinosaurer. Jeg må lese alt som står, vekt, høyde/lengde, tidsalder, hva de spiste, masse latinske uttrykk osv osv! Storebror får med seg masse og er virkelig interessert. Når jeg er ferdig med å lese aner jeg ikke hva jeg har lest og har sikkert sovnet 10 ganger mens jeg prøvde å lese.

Gammel 28-10-08, 07:49   #26
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Mosol: Du avsluttet jo det hele på en flott måte. Og litt tvangspussing og påkledning må jo til av og til.

apan: Jeg tilber deg likevel. Jeg er mer her om morgenen:
Storebror: Kom og kjøp, kaffi og løk!
Jeg: Leker du butikk nå?
Storebror: *nikker* Kom og kjøp, kaffi og løk!
Jeg: Nja, jeg skal bare finne klær til deg først.
Storebror: Kom og kjøp, kaffi og løk! Skal du ha noe eller?
Jeg: Ikke nå, ta på deg klærne.
Storebror: Skal du kjøpe en hammer eller?
Jeg: Nei, jeg skal lage frokost. Ta på deg klærne, de ligger der!
Jeg: Har du kledd på deg enda?
Storebror: Nei ...
Jeg: Så gjør det da.
Storebror: Skal du kjøpe noe her eller?
Jeg: Nei, jeg skal stelle lillebror.
Storebror i det vi går forbi for å gå på kjøkkenet: Skulle vi leke butikk eller ikke?
Jeg: Ikke, nå skal vi spise frokost ...

Kjenner meg så veldig igjen! Burde skrive ned mer fra denne tida. Det er jo så morsomt å lese.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 10:37   #27
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjente meg også godt igjen i den "ikke-nå"-beskrivelsen,DM. Altfor godt...

Gammel 28-10-08, 10:40   #28
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kjente meg også godt igjen i den "ikke-nå"-beskrivelsen,DM. Altfor godt...

Ja? Jeg ble så vemodig i går når det gikk opp for meg at om en stund, så er den tiden over, og han vil ikke lengre ønske å leke butikk, og da er toget gått. Jeg skal spørre om vi skal leke butikk med en gang han kommer hjem i dag. Før lekser til og med.

Gammel 28-10-08, 11:02   #29
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg fortalte Hannah at mamman min har bursdag idag, sa hun: "men da må vi jo lage bursdagskrone mamma!!".
Så da følte jeg meg litt god mor - som tok henne med, fant frem rød pappa, klipte, limte og pyntet en krone til bestemor.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 11:07   #30
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Ja? Jeg ble så vemodig i går når det gikk opp for meg at om en stund, så er den tiden over, og han vil ikke lengre ønske å leke butikk, og da er toget gått. Jeg skal spørre om vi skal leke butikk med en gang han kommer hjem i dag. Før lekser til og med.

Jeg skal alltid "bare". I går var jeg alene hjemme med lillebror i en time. Og i stedet for å sette meg rett ned på gulvet og leke med ham, så ryddet jeg kjøkken og bad og gang. Han tuslet rundt beina på meg og hadde det sikkert fint, men det er så få muligheter til å gi dem min udelte oppmerksomhet at jeg skulle prioritert det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:25.