Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-08, 19:38   #221
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Jeg skal bare la pizzaen synke litt, drikke opp rødvinsglasset mitt og ta på meg litt hyggeligere klær så er jeg klar

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 19:40   #222
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Kos dere!!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 20:44   #223
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neste gang.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 00:27   #224
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Da er quizen gjennomført til stormende jubel og et usedvanlig spennende klimaks. Lagene lå tett i tett hele veien, men med en skikkelig sluttpspurt vant laget bestående av

Skilpadda
Cascaye
Tjorven 75
Laluna
Martis

Med 113 poeng. De to andre lagene endte på 103 poeng. Gullmedaljer er utdelt og vi er allerede blitt enige om at neste quiz blir en filmquiz. Grattis til vinnerne!

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 00:28   #225
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dæven, for et lag. Filmquiz!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 01:08   #226
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grattis til de som vant! LaLuna er vel musikkquizmester her på FP også, er hun ikke? Skulle gjerne ha vært med i kveld, men jeg har nok med å gjøre meg fødeklar. Siden jeg har sett ti filmer eller noe sånt i løpet av livet tviler jeg at jeg vil være velkommen på filmquizkveld.

Gammel 26-10-08, 01:38   #227
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Tusen takk for et fantastisk bra arrangert musikkquiz. Dette var vellykket og jeg har virkelig hatt det kjempe hyggelig. Lillegutt i magen har rocka noe voldsomt til all musikken i kveld og var virkelig i slaget han også.
Kjempe hyggelig å bli kjent med så mange nye FP'ere.
Natta!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 01:39   #228
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg klarte svarene på et spørsmål.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 01:46   #229
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tusen takk for en superhyggelig kveld! All honnør til vertsskapet for at de åpnet hjemmet sitt og holdt oss skarpe med masse deilig hjerneføde. Jeg tror jeg har spist en halvliter guacemole Det var veldig hyggelig å møte flere ansikter bak nickene. Quizen var morsom, men temmelig høyt nivå og som forventet var det lite jeg bidro utenfor 80-tallet, men Juste var en super quizmaster, og stemningen var god.

God natt

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 01:54   #230
Skytte

Skytte sin avatar

Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Tusen takk for en superhyggelig kveld! All honnør til vertsskapet for at de åpnet hjemmet sitt og holdt oss skarpe med masse deilig hjerneføde. Jeg tror jeg har spist en halvliter guacemole Det var veldig hyggelig å møte flere ansikter bak nickene. Quizen var morsom, men temmelig høyt nivå og som forventet var det lite jeg bidro utenfor 80-tallet, men Juste var en super quizmaster, og stemningen var god.

God natt

Vil være med på filmquiz.

Gammel 26-10-08, 02:13   #231
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk til alle sammen for en veldig hyggelig quizkveld, og særlig til Juste og Heiko. Jeg gleder meg allerede til filmquizen. (Eller er det Benmurphys tur til å representere familien da, tro?)

Gammel 26-10-08, 02:56   #232
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Tusen takkf or en strålende kveld.
Jeg har kost meg masse og blir gjerne med på filmquizz, selv om jeg nok ikke kan bidre med så mye mer en jeg gjorde i kveld.
Men noen klarte t.o.m jeg.

Tusen takk til Heiko og Juste som åpnet hjemmet for oss og lagde en super kveld.

Gammel 26-10-08, 10:20   #233
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Tusen takk for en hyggelig kveld ja.

Det var ikke mye jeg bidro med heller, men siden Jåla kunne alle sangene var det ikke så farlig.

All honør til Heiko og Juste.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 10:22   #234
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Tusen takk for en kjempeartig kveld!
Fantastisk vertskap, all ære til dere!

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 10:33   #235
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var virkelig en fortreffelig aften, jeg storkoste meg. En perfekt uteutenbarndebut. Utrolig hyggelig å bli kjent med så mange FP'ere, selv om jeg ikke fikk snakket like mye med alle. Filmquiz er midt i blinken for meg, og jeg gleder meg stort!

Gammel 26-10-08, 10:34   #236
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vertskapet, ja... Det kommer ikke til å være noen andre som tør å åpne hjemmet sitt for FP'ere nå. Jeg skjønner jeg har mye å lære som vertinne etter å ha vært hos Heiko. Og strålende quizmasterskap av Juste.

Gammel 26-10-08, 10:54   #237
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Tusen takk for en fantastisk kveld
For en jobb dere har hatt, helt utrolig bra.
En spesiell takk til vertinnen for stadig påfyll av hjerneføde og sin flotte måte å samle inn svarene på.
Jeg blir gjerne med på filmquiz, men da sier jeg bare: Stol på magefølelsen. Say no more...

Gammel 26-10-08, 11:12   #238
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tusen takk til Heiko og Juste som sørget for at alle fikk en super kveld! Jeg hadde det veldig artig på min quiz-debut.

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Det var ikke mye jeg bidro med heller, men siden Jåla kunne alle sangene var det ikke så farlig.

Du bidro da til at jeg kom meg trygt hjem, gjorde du ikke? Og Jålebeinet også. Tusen takk til dere begge. Til uinnvidde: Obelix og Jålebeinet spleiset på t-banebilletten min. Snille damene.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 11:39   #239
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Arken, bare hyggelig.

Obelix og jeg måtte trå til og redde en forvirret sjel som satt midt i veien fordi ingen drosjer ville kjøre henne til legevakten, men vi (les Obelix) ordnet dette med glans.

En stor takk til vertskapet for en en strålende quiz.

Og "Summer of 69" vil aldri bli den samme igjen

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 11:41   #240
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Og "Summer of 69" vil aldri bli den samme igjen

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:54.