|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
Se resultatene: Handler du klærne til partneren din? | |||
Nei, jeg handler bare mine egne klær. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
53 | 37,06% |
Ja, jeg handler alle våre klær. |
12 | 8,39% |
Jeg handler litt, men langt ifra mesteparten. |
33 | 23,08% |
Jeg handler mesteparten. |
22 | 15,38% |
Jeg syr alle klærne våre av økologisk hamp som jeg dyrker selv. |
3 | 2,10% |
Jeg prøvde å sy alle klærne våre av selvdyrket økologisk hamp, men røyket opp alt sammen i stedet. |
18 | 12,59% |
Partneren min handler alle klærne våre. |
1 | 0,70% |
Partneren min syr alle klærne våre, og de lukter litt rart. |
1 | 0,70% |
Deltakere: 143. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Handler stort sett alle klær til alle i heimen.
![]() |
#83 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Jeg handler det meste av hans hverdagstøy, "fra innerst til ytterst" som de ville si i bhg. Og når vi skal i fest gir jeg ham insisterende råd om hva han skal ha på seg. Dibmannen min gir nemlig blaffen i hvordan tøy ser ut, bare det er behagelig. Heldigvis bruker han uniform på jobb.
![]() |
#84 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?I dag kjøper han klærne sine selv. Jeg har sluttet, men han setter pris på konsulenthjelp de (få) gangene han er på shoppingrunde. |
![]() |
![]() |
#85 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Jeg bare MÅTTE svare hamp og røyk!
![]() |
#86 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?
Det fungerer helt utmerket!
![]() |
#88 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Jeg kjøper ofte klær i presang til ham, men de fleste klærene han går i har han handlet selv, jeg er nemlig ikke så gavmild at det blir en hel garderobe av det. Han kjøper av og til klær i presang til meg også, og de fleste er veldig fine. Han treffer stilen min godt.
![]() |
![]() |
#89 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Jeg handlet alt tøyet til eksen da vi var sammen eller var med som konsulent. Hvis ikke ville han kun gått i uformelige svarte/grå klær som var tre nummer for store. Og det vet han, så han er glad for hjelp. Forøvrig fantastisk poll.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Jeg har kjøpt klær i gave noen få ganger og jeg strikker mange par med sokker til ham i året. Men ellers klarer han å finne klær selv. Ingen av oss er spesielt glade i å handle klær, så det skjer ikke så ofte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Han handler klærne sine selv, men gjerne med mine råd |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Jeg har aldri handlet et eneste klesplagg til ham. Ikke en gang som gave. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|