Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spinoff: Handler du klær til partneren?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Handler du klærne til partneren din?
Nei, jeg handler bare mine egne klær. 53 37,06%
Ja, jeg handler alle våre klær. 12 8,39%
Jeg handler litt, men langt ifra mesteparten. 33 23,08%
Jeg handler mesteparten. 22 15,38%
Jeg syr alle klærne våre av økologisk hamp som jeg dyrker selv. 3 2,10%
Jeg prøvde å sy alle klærne våre av selvdyrket økologisk hamp, men røyket opp alt sammen i stedet. 18 12,59%
Partneren min handler alle klærne våre. 1 0,70%
Partneren min syr alle klærne våre, og de lukter litt rart. 1 0,70%
Deltakere: 143. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-08, 23:50   #81
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?

Siden jeg stadig ender med å røyke opp den økologiske hampavlinga, blir mannen innimellom tvunget til å handle klær selv av kommersielle aktører.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 02:45   #82
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Handler stort sett alle klær til alle i heimen.
Mannen blir sjeleglad om han slipper. Og jeg synes det er morsomt å handle klær. Vinn-vinn situasjon.

Gammel 28-09-08, 10:41   #83
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg handler det meste av hans hverdagstøy, "fra innerst til ytterst" som de ville si i bhg. Og når vi skal i fest gir jeg ham insisterende råd om hva han skal ha på seg. Dibmannen min gir nemlig blaffen i hvordan tøy ser ut, bare det er behagelig. Heldigvis bruker han uniform på jobb.

Gammel 28-09-08, 11:13   #84
TBM
Passiv

Standard

I dag kjøper han klærne sine selv. Jeg har sluttet, men han setter pris på konsulenthjelp de (få) gangene han er på shoppingrunde.

Jeg har kjøpt noen finskjorter som jeg imidlertid setter pris på at han bruker når vi er ute på fest. Og de rådene vil han også gjerne ha, siden han ikke er så god på å ta rette valg selv...

Imidlertid er mannen min veldig opptatt av å ikke ha for mye ting (les: klær) og det beste tulletrikset mitt er å fortelle at jeg skal ut å shoppe klær til ham. Da blir han helt fortvilet og lister kjapt opp alt han har av klær og ting, helt til han skjønner at han har gått på limpinnen igjen...

Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 11:27   #85
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Jeg bare MÅTTE svare hamp og røyk!
Enten kjøper jeg klærne hans, eller jeg gir beskjed om at nå MÅ han fornye seg litt. En sjelden gang kan han si at han trenger noe nytt..

Gammel 01-10-08, 14:28   #86
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes det virker helt merkverdig at mennesker som er i stand til det ikke handler sine egne klær. Jeg ser liksom for meg mannen komme hjem fra butikken med posene fulle av bukser og skjørt til meg

Det fungerer helt utmerket!
Dog handler han ikke skjørt til meg, men bukser, jakker, gensre og t-skjorter er han kjempeflink på. Han er flinkere enn meg til å finne ting som passer meg.
Men han gjør ikke all klesshoppingen min da.

Gammel 01-10-08, 14:44   #87
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det hender jeg kjøper klær i bursdagsgave, men aldri ellers.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 17:20   #88
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper ofte klær i presang til ham, men de fleste klærene han går i har han handlet selv, jeg er nemlig ikke så gavmild at det blir en hel garderobe av det. Han kjøper av og til klær i presang til meg også, og de fleste er veldig fine. Han treffer stilen min godt.

Gammel 02-10-08, 00:29   #89
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg handlet alt tøyet til eksen da vi var sammen eller var med som konsulent. Hvis ikke ville han kun gått i uformelige svarte/grå klær som var tre nummer for store. Og det vet han, så han er glad for hjelp. Forøvrig fantastisk poll.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 00:30   #90
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg handler nok ganske mye. Han haaaater å kjøpe klær, og jeg kjenner smaken hans. I dag kjøpte han sokker helt selv.

Gammel 02-10-08, 09:04   #91
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt klær i gave noen få ganger og jeg strikker mange par med sokker til ham i året. Men ellers klarer han å finne klær selv. Ingen av oss er spesielt glade i å handle klær, så det skjer ikke så ofte.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 10:08   #92
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han handler klærne sine selv, men gjerne med mine råd

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 10:47   #93
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har aldri handlet et eneste klesplagg til ham. Ikke en gang som gave.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:30.