Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-08, 23:46   #161
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Hun er heksete pen, da!

Bøh!

Gammel 02-08-08, 23:46   #162
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke så pen på bilder, men jeg er helt sikker på at jeg er pen IRL. I hvertfall ganske. Jeg skjønte ikke at jeg var pen før jeg var ca 18 og hadde en periode der jeg var veldig forvirret fordi oppmerksomheten jeg fikk ikke sto til mitt skjeve selvbilde. Jeg er antagelig altfor fornøyd, rent objektivt, siden jeg er lav, butt, og langtfra et vestlig magert 180 cm og 16 år-skjønnhetsideal, men jeg synes nå at jeg er pen. Fint hår, fine pupper, fint smil og fine øyne og en ordentlig fin rompe.

(men jeg har dumme dager der jeg ikke er tøff i pysjamas, frakk eller noe som helst, altså)

Gammel 02-08-08, 23:47   #163
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med Elinblu

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:47   #164
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Pøh, jeg synes hekser er pene. Madam Mim, også! I alle fall utfra avataren hennes.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:47   #165
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men pene jenter må ha skjønnhetssøvn damer!
Så nå, koshtj til sengs!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:48   #166
Albertine
Passiv

Standard

Meg er det ikke håp for uansett, Guniss. Men jeg legger meg likevel.

Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:49   #167
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, nå var det jo humor det som vi begynte med her også. Og i og med at Albertine faktisk siterte noen så kan det jo utmerket godt hende hun også fleiper med andre ting enn modeller også.

Beklager aC, men jeg er ikke enig med deg. Jeg kan skjønne at man mener at enkelte ting ikke skal spøkes med, selv er jeg utrolig lite glad i incest-vitser, jeg blir småkvalm av de. Men her virker det som om du synes at det er dumt når X fleiper med det, men morsomt når Y fleiper med det.

Ingen grunn til å beklage.

Jeg er lei av at det generelt er fett nok å slenge dritt om pene mennesker, rett og slett fordi de er pene. Forskjellen på et forum og Karine Haalands striper er vel muligens at det ikke er så mye tvil om at alt hennes materiale er lagd nettopp med humor for øye, og at hun tar tak i alles fordommer om alle. Her, i en tråd som dette, bør man automatisk trå litt mer varsomt.

Jeg er farget av at jeg, som nevnt, har modellvakker familie og sett hvordan deres hjerner og personlighet har blitt kraftig undervurdert pga. pent utseende. Jeg har selv hoppet rett i salaten og tenkt "nek" om ei jeg ikke kjente spesielt godt, fordi hun er høy, vakker, blond og modell. Det viser seg at intelligensen og personligheten hennes ikke er noe å kimse ad, og jeg gjetter på at jeg ikke bare har hatt vanvittig flaks som har møtt på den lille promillen av vakre mennesker som ikke er "korte".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:50   #168
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror jeg er ganske vanlig. Noen dager føler jeg meg rett og slett vakker og andre dager føler jeg meg som en dass.

Komplimenter er jeg dårlig på å ta imot, men jeg er veldig god til å ta det til meg

Gammel 02-08-08, 23:51   #169
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er helt grei, lixom.

Eh...? Du er jo SMASHING!

Gammel 02-08-08, 23:51   #170
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Eh...? Du er jo SMASHING!

Gammel 02-08-08, 23:52   #171
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Pøh, jeg synes hekser er pene. Madam Mim, også! I alle fall utfra avataren hennes.

Avataren min er en lilla tjukkasheks, personligheten min er som Morticia Addams og utseendemessig ser jeg ut som en eplefrisk budeie.

Gammel 02-08-08, 23:53   #172
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Bøh!

Det var den nattesøvnen, gitt. Nå kan jeg likesågodt bare sitter her og fjase i natt. Huff så leit, og sånn...

Gammel 02-08-08, 23:56   #173
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har aldri følt at jeg var pen. Når jeg gikk på ungdomsskolen sa ei klassevenninne til meg at hun syns det var rart at jeg ikke hadde hatt kjærester enda siden jeg var så pen. Jeg ble helt sjokka for inni meg selv var jeg flink til å si at jeg ikke holdt mål. Jeg følte meg stygg. Når jeg ser bilder av meg selv så ser jeg ei søt jente. Synd jeg ikke kunne oppleve det selv. Jeg var ei tynn jente med et normalt bra utseende den gang.

Nå er jeg godt voksen. Jeg blir like sjokka hver gang jeg ser bilder av meg. Jeg har lagt på meg en del de siste årene og ser kun det. Jeg liker ikke det jeg ser i speilet, og føler jeg bruker mye tid på å fokusere på min overvekt. Jeg veier 86 kg og er 161 cm. Ansiktet mitt har blitt veldig rundt de senere årene og jeg føler meg blubbete. Da jeg var slankere var jeg ganske fornøyd med meg selv.

Men jeg har jo pene sider som humor og livsglede. Mye av skjønnheten kommer innenfra. Man ser den i øynene på folk. Det finns mennesker jeg har møtt som har en utvendig skjønnhet, men de mangler den som kommer innenfra. Vanskelig å forklare, men det har noe med utstråling og hvordan man møter mennesker.

Sist redigert av Jessica : 03-08-08 kl 00:22.
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:56   #174
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er jeg den eneste som ikke fjaser her? :twilight zone:

Jeje. Jeg synes forresten Nicole er smashing. :datapunkt:

Gammel 03-08-08, 00:03   #175
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Er jeg den eneste som ikke fjaser her? :twilight zone:

Jeg visste ikke at det var lov å ikke fjase? :usikker:
Jeg tror jeg har et seriøst gen et sted. Jeg kan lete det opp ved behov. Jeg tror kanskje ikke dagskvoten er helt oppbrukt enda heller. Særlig med tanke på at vi bare såvidt har passert midnatt.

Gammel 03-08-08, 00:04   #176
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har ikke likhetstegn mellom pen og slank. Ikke i det hele tatt, og har aldri hatt det.

Ikke jeg heller. Men holdningene er jo der, det ser man jo også i denne tråden. Mange tror at bare man går ned i vekt, så blr man så mye penere. Jeg tror ikke man blir penere, men dersom man blir mer fornøyd med seg selv, så utstråler man mer selvsikkerhet og det gjør en ofte penere i seg selv. Ikke de 2, 5, 10 eller 40 kiloene man har mistet.

Dessuten er det vitenskapelig bevist at et pent ansikt er viktigere enn en pen kropp!

Selv vet jeg at jeg er relativt pen, men jeg føler meg allikvel ikke like vel alltid. Spesielt dersom jeg føler jeg har for mange kilo. Men det aller verste slaget jeg fikk på selvtilliten var da jeg gikk på en kraftig kortisonkur og fikk det månefjeset. Jeg kunne se at jeg ikke var stygg, men jeg følte meg skikkelig ille fordi jeg ble så forandret. Jeg kjente meg ikke igjen i speilet, og folk jeg kjente gikk rett forbi meg på gata. Jeg la også veldig på meg, men den kraftige vektøkningen på få måneder var mye verre enn det faktum at jeg følte jeg mistet utseende mitt.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 00:05   #177
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Grey, her.

Jeg visste ikke at det var lov å ikke fjase? :usikker:
Jeg tror jeg har et seriøst gen et sted. Jeg kan lete det opp ved behov. Jeg tror kanskje ikke dagskvoten er helt oppbrukt enda heller. Særlig med tanke på at vi bare såvidt har passert midnatt.

Jeg tror at jeg er litt feil menneske å spørre om det der.

Hilsen hun som til tider fjaser til alles irritasjon.

Gammel 03-08-08, 00:08   #178
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Standard

Jeg tror at jeg er litt feil menneske å spørre om det der.

Hilsen hun som til tider fjaser til alles irritasjon.

Du blir herved tildelt en alvorlig utfordring: hvis du klarer å fjase til jeg blir irritert, så skal jeg spandere øl på deg neste gang jeg er i hovedstaden.

Gammel 03-08-08, 00:09   #179
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Grey, her.

Du blir herved tildelt en alvorlig utfordring: hvis du klarer å fjase til jeg blir irritert, så skal jeg spandere øl på deg neste gang jeg er i hovedstaden.

Åj. :prestasjonsangst:

Gammel 03-08-08, 00:14   #180
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Standard

Åj. :prestasjonsangst:

Fnis. Egentlig er jeg så naiv og lettlurt at jeg kommer sikkert til å ende opp med å spandere ei øl uansett.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.