Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha Louise og media

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-23, 13:27   #341
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Hun kunne garantert ha levd helt fint med egen fysioterapipraksis uten noe særlig oppmerksomhet i pressen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-23, 13:30   #342
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Og pga det AI- intervjuet med han skulle kona gå til søksmål mot avisen leste jeg ett sted i forrige uke.
Jeg syntes Märtha bare blir dummere og dummere. Synes synd på Kongen og Dronningen og resten av kongefamilien.
Barna hennes syntes jeg ikke så synd på lenger som lever av nedia/some.

Det er noe helt annet å bruke SoMe aktivt selv til å promotere egen kunst, eller som influenser. Det gjør det absolutt ikke noe mer ok at mor og stefar framstår som de gjør i media. Foreldrenes oppførsel har ikke barna noen som helst kontroll over, og ikke noe de skulle behøve å tåle, det må være utrolig belastende. Det er vel ikke selve medieoppmerksomheten som er problemet, som du sier så har i alle fall en av dem valgt en tilværelse i medias søkelys. Problemet er hva som sies og skrives. For en tenåring å få detaljer om mors sexliv, blant annet, slått opp i media, må være ganske forferdelig. Jeg synes virkelig, virkelig synd på barna, helt uavhengig av hva de selv måtte drive med.

Sist redigert av My : 25-04-23 kl 13:36.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-04-23, 13:52   #343
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Vel, tidligere i tråden (gidder ikke lete opp nå) skrev jeg st jeg syntes synd på barna, og da var der flere her inne som påpekte det at de selv er veldig aktive på Some og i media, og stiller opp med Durek på diverse ting som er årsaken til at jeg har endret mening der

Gammel 25-04-23, 14:01   #344
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, tidligere i tråden (gidder ikke lete opp nå) skrev jeg st jeg syntes synd på barna, og da var der flere her inne som påpekte det at de selv er veldig aktive på Some og i media, og stiller opp med Durek på diverse ting som er årsaken til at jeg har endret mening der

Ja, og jeg er ikke enig. Altså, jeg synes ikke synd på dem fordi de får medieoppmerksomhet, når de åpenbart vil ha det, men jeg synes synd på dem fordi de har en mor og en stefar som oppfører seg skrekkelig pinlig i media, på en måte som ikke barna har kontroll over, men som likevel går ut over dem. Det er ikke noe mer greit selv om barna er på tiktok. Det er ikke foreldrenes rabiate oppførsel barna lever av, de har sine egne greier.

Sist redigert av My : 25-04-23 kl 14:13.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-04-23, 15:13   #345
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Hun skulle visst blitt intervjuet av Fredrik Solvang på debatten i kveld, men har avlyst i dag.

Gammel 25-04-23, 16:01   #346
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Hun skulle visst blitt intervjuet av Fredrik Solvang på debatten i kveld, men har avlyst i dag.

Hun har sikkert ikke fått lov til å ha bukten og begge endene og da vil hun ikke være med.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-23, 16:21   #347
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Lurer på hva som hadde skjedd om media hadde gitt fullstendig f i henne for en periode. Det hadde sikkert vært feil Det og.

Gammel 25-04-23, 18:42   #348
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Blir hun fortsatt tema i kveld, tro?

Gammel 25-04-23, 18:59   #349
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Selvsagt er det Durek som er ansvarlig for ordene som ble sagt opprinnelig. Men kritikken hennes henger på greip, synes jeg. Hva var poenget med å shame henne i den settingen.

Helt enig.

(Og jeg er glødende antiroyalist, bare så det er sagt.)

Vi må ikke glemme at i motsetning til alle andre PR-kåte infuenzaere, så ble hun født uten mulighet til å unngå rampelyset. Det er det ganske slemt å pålegge NOEN. Idag kritiserer vi jo bloggere som bruker ungene som props - fordi det er dårlig gjort mot ungene som ikke kan bestemme selv. Go figure.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-23, 19:01   #350
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blir hun fortsatt tema i kveld, tro?

Nei, de skal ha et tema knyttet til andre personer i den rojale familien, så jeg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-23, 20:41   #351
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes ikke Märtha og Haakon var så mye i media som barn på 80- og 90-tallet, jeg. Faktisk. Det var typ 3 ukeblader og 3 aviser. Er vokst opp i samme område i samme tid og likte godt kongestoff. Derav meningen. At de var «mye i media» med sitt privatliv har på en måte blitt fakta. Er det fakta?

Sist redigert av Pelle : 25-04-23 kl 21:59.
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-23, 21:06   #352
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Helt enig.

(Og jeg er glødende antiroyalist, bare så det er sagt.)

Vi må ikke glemme at i motsetning til alle andre PR-kåte infuenzaere, så ble hun født uten mulighet til å unngå rampelyset. Det er det ganske slemt å pålegge NOEN. Idag kritiserer vi jo bloggere som bruker ungene som props - fordi det er dårlig gjort mot ungene som ikke kan bestemme selv. Go figure.

Det er grader av alt. Hun kan ikke være like anonym som meg, men samtidig har hun jo selv valgt å eksponere både seg selv og ungene sine på en slik måte at hun og de er mye mer synlige og interessante for media enn det broren hennes og barna hans er. Til tross for at det veldig enkelt, hvis hun ville, kunne vært helt annerledes. Hun kunne levd mer anonymt enn han gjør og sluppet å få privatlivet sitt brettet ut. Selvfølgelig ugreit av pressen, men det er jo faktisk noe med at man høster som man sår også.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-23, 21:14   #353
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg synes ikke Märtha og Haakon var så mye i media som barn på 80- og 90-tallet, jeg. Faktisk. Det var typ 3 ukeblader og 3 aviser. Er vokst opp i samme område i samme tid og likte godt kongestoff. Derav meningen. At de var «mye i media» inkl med ditt privatliv har på en måte blitt fakta. Er det fakta?

Jeg synes de var ganske godt skjermet, ja. Slik jeg husker det (er på samme alder som Haakon).

Gammel 25-04-23, 22:28   #354
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror dere undervurderer hvordan det lå være å være født inn i og vokse opp med KONSTANT oppmerksomhet fra alle. Og da mener jeg ikke nødvendigvis saftig medietrøkk, men oppmerksomhet. Det at du er annerledes. At alle vet hvem du er, og legger merke til hva du gjør. Selv om det ble tatt (noe) hensyn. Det er jo ikke så rart at man som voksen har en slags avhengighet til den oppmerksomheten? Den er der jo uansett, så da kan man jo liksågodt bruke den til noe? Og det blir jo nok så mye det samme for barna hennes også. Fordi de har gått i barnehagen og alle der visste at bestefaren var selveste KONGEN.

Sorry altså. Men hele greia med en maskotfamilie der avkommet ikke får reell frihet og valg gjør meg så oppgitt. Det hører jo ingensteds hjemme i et moderne samfunn.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-23, 22:59   #355
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, og jeg er ikke enig. Altså, jeg synes ikke synd på dem fordi de får medieoppmerksomhet, når de åpenbart vil ha det, men jeg synes synd på dem fordi de har en mor og en stefar som oppfører seg skrekkelig pinlig i media, på en måte som ikke barna har kontroll over, men som likevel går ut over dem. Det er ikke noe mer greit selv om barna er på tiktok. Det er ikke foreldrenes rabiate oppførsel barna lever av, de har sine egne greier.

Nettopp.

Lurer på hva som hadde skjedd om media hadde gitt fullstendig f i henne for en periode. Det hadde sikkert vært feil Det og.

Så utrolig teit kommentar.

Jeg har ikke veldig mye til overs for Mærtas utspill i det siste, men jeg syns det er vel mange kjerringaktige kommentarer her inne nå. Lavmåls.

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg synes ikke Märtha og Haakon var så mye i media som barn på 80- og 90-tallet, jeg. Faktisk. Det var typ 3 ukeblader og 3 aviser. Er vokst opp i samme område i samme tid og likte godt kongestoff. Derav meningen. At de var «mye i media» med sitt privatliv har på en måte blitt fakta. Er det fakta?

Kan det være sånn at det å sitte på den andre siden kan oppleves annerledes, tror du? Å være den som selv har opplevd pressen følge med på deg konstant fra du ble født?

Gammel 25-04-23, 23:09   #356
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så er jo folk ulike mtp sårbarhet også. Mulig ordet "høysensitiv" har gått av moten, men jeg tror Märtha har et poeng når hun beskriver hvordan hun hadde en veldig påskrudd "innkanal", en som plukket opp stemning, kommentarer, hint, halvkvedede viser, blikk, osv. Sånn er jo noen av oss, uten at det er noe galt med det. Men det gjør livet i rampelyset, som barn og ung, ekstremt krevende. Og så har hun kanskje utviklet et slags Stockholmssyndrom til rampelyset, hva vet jeg. Men at hun har opplevd oppveksten i rampelyset som ekstremt krevende, invaderende, hemmende og med mye "slemhet", det syns jeg ikke er vanskelig å forstå i det hele tatt.

Gammel 25-04-23, 23:33   #357
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

De var ganske skjermet da de var barn, men da de ble store nok til at de fikk kjærester ble det i alle fall skrevet en del. Til og med jeg fikk med meg hvem de var sammen med, og når det ble slutt. På den tiden var ikke denne oppmerksomheten "noe de måtte regne med når de hadde valgt et liv i offentligheten", for de hadde ikke valgt det. Nå derimot, har Märtha en mulighet til å trekke seg mer unna offentligheten, slik hennes tanter har gjort. Men det gjør hun ikke.

Gammel 26-04-23, 01:30   #358
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Kan det være sånn at det å sitte på den andre siden kan oppleves annerledes, tror du? Å være den som selv har opplevd pressen følge med på deg konstant fra du ble født?

Absolutt. Dog vil jeg si, at noen FØLER noe, trenger ikke bety at det er fakta. Min kommentar var imidlertid rettet mot øvrige som legger til grunn at de var i media støtt i privat sammenheng som barn.

Selv er jeg selvsagt mot monarki, nettopp av slike grunner.

(De var skjermet ganske mye inkl kjærester til de var myndige, som Ingrid A)

Gammel 26-04-23, 06:40   #359
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også mot monarki fordi det setter folk i en helt umulig situasjon fra de er født. Jeg forstår Märthas frustrasjon, men ikke hennes reaksjoner. Jeg skjønner at det er fælt å få så mye kritikk og at det er veldig belastende å stå i konstant fokus slik både hun og andre som er kjent -eller i nær familie til noen som er det, står i.

Det jeg ikke skjønner, og heller ikke er alene om å ikke skjønne, er den tilsynelatende totale mangelen på konsekvens og fornuft. Hvorfor oppsøke og utnytte denne oppmerksomheten kommersielt?

Det er jo ganske tydelig at hun har en slags bind spot for hvorfor folk reagerer så voldsomt på hva kjæresten hennes driver med, men å hevde at reaksjonene på hans elleville utspill, er rasisme, er det fullt forståelig at folk reagerer på. Så blir det en slags ond sirkel da, hvor folk (og vi) diskuterer dette og klikker på artikler fordi man reagerer og vil vite mer om dette som skjer. Mens hun refser folk for denne interessen. Samtidig som den samme interessen er grunnlaget for både hennes, kjærestens og den ene datterens inntekter.

Jeg har full forståelse for at det er vanskelig. Men jeg er likefullt kritisk og litt sjokkert over forlovedens fremferd og hvordan hun velger å refse mediene. Og så mener jeg at mediene selvsagt skal skrive om det når et nytt medlem i kongefamilien på en ganske ny og utradisjonell og hensynsløs måte, utnytter medieoppmerksomheten slik han gjør. Jeg blir flau, lei meg og ganske provosert.

Og så liker jeg å debattere på FP fordi vi pleier å gjøre det på en ok måte. Men jeg synes ikke å kalle andre for «kjerringer» hører hjemme i noen debatt her inne.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 26-04-23 kl 06:47.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 07:25   #360
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg faktisk ikke kalt noen for kjerring, jeg sa "kjerringaktige kommentarer". For meg er det himmelvid forskjell. Men greit nok, det kunne jeg kanskje ha spart meg å skrive.

Selv om jeg fremdeles mener det. For meg er nemlig ikke det å debattere på en OK måte.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.