|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Løse hunder i skogen som ikke hører på eieren sin
Det er ikke rart hundeeiere har dårlig rykte nei. Det være seg med hundePOSER som henger i trærne. Hva ER greia? Plukke opp driten for så å hive posen opp i ett tre??
Lufting i barnehage skjønner jeg ikke greia med, men samtidig tror jeg noen blir litt smådesperate på å få la hunden løpe. Det er dessverre få kommuner som har oppretter hundeparker, og kunne ønske de var flinkere til det.
Har dere ikke hundepark eller noe i området?
Tror det blir litt sånn fordi idiotene som aldri plukker opp, som lar bikkjene fly ned etthvert begevelig mål de sier aldri noe, de innrømmer jo aldri at de gir pokker i andre mennesker. Ergo får hundeeiere som faktisk bryr seg å prøver å forsvare at ikke alle er dumme i hue
Ja, dette er problem spesielt hver eneste vår når snøen smelter.
Før vi fikk hund selv, hadde jeg en LIVREDD unge. Altså hun hadde hatt ett litt uheldig møte med en hund i Spania, og det hadde skremt vannet av hun.
|
|
|
#142 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Løse hunder i skogen som ikke hører på eieren sinVi var på kjempefin tur i skogen i går, med sporline på 15 meter. |
|
|
|
|
|
#143 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Løse hunder i skogen som ikke hører på eieren sinJeg går mye tur, men har aldri opplevd løse hunder som noe problem. Dels fordi jeg ikke treffer på noen særlig ofte, dels fordi de løse hundene jeg har møtt har oppført seg eksemplarisk. På populære turstier går de som regel klint opp i eieren, ute i terrenget er det ganske vanlig å kalle hunden inn når man ser møtende mennesker (med og uten hund) på litt avstand, og heller spørre om det er ok å slippe den. Når det ikke er båndtvang. |
|
|
|
|
|
#144 |
|
can-jur
|
Sv: Løse hunder i skogen som ikke hører på eieren sin
|
|