|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaJoda, det gjorde naboen. Når katta kom hjem luktet jeg såpe av ham med en gang. Jeg hørte at hun gjorde det men trodde ærlig talt hun ikke kastet det på katta. Hun hadde nemlig vasket vinduene.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaTankeløshet! |
|
|
|
#4 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaStakkar pusen.
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaJøss, har du virkelig oversikt over alt hva katten din gjør ute, eller forteller den deg hvor den driter eller ikke?
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Det har ikke kattebeistet vårt fått med seg, selv om han får "kvalitetsfor" så driter han titt og ofte både inne i kassa og ute.Men hadde alikevel blitt rasende om naboen kasta såpevann på ham. Da er det mulig jeg hadde slutta å plukke opp dritt og heller lagt det i en papirpose- tent på, å ringt på.....har alltid drømt om å prøve det trikset har bare ikke hatt slem nok nabo.....
|
|
|
#9 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Ja, det er like lov som at hu dama i ferskvare disken som kanskje er irritert på deg, har arsenikk i potetsalaten din.... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
This is normal!
|
Du kan også kontakte kommuneoverlegen (er det ikke det det heter?) når det er så ille. H*n kan vurdere om det bør avlives katter når det er så mange. Vi har kontaktet kommunen pga de 5 (eller flere) kattene vi har rundt huset, og da fikk vi beskjed om først å prøve å finne eierne (noe som er umulig), for så å ringe kommuneoverlegen.
|
|
|
|
#11 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Nei, nei. Det er jo min mat/rottegift på min terrasse. Det du skisserer ville jo vært overlagt drap. Min forbrytelse? Tja... Muligens uaktsomt. Med formildende omstendigheter. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattastakkars hadde noen gjort sånt mot mine dyr hadde jeg ikke akkurat sagt ifra på en pen måte altså! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaKremt. Jeg kastet et bøtte med vann - dog uten såpe - etter et kattebeist i fjor, i håp om at den skulle finne seg en annen do enn vår hage. (Det hjalp ikke.) :nei til kattekrek i tettbygde strøk: |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaAlles katt bæsjer selvsagt kun inne i kassa si.
|
|
|
|
#17 |
|
Off the map.
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaJeg har generelt sympati for folk som ønsker kattene dit peppern gror. Naboens katter var grunnen til at vi flyttet sist gang - da dukket den opp på soverommet vårt midt på natten i andre etasje!!
|
|
|
#18 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaJeg er også av dem som stusser over at alle skal synes det er helt greit at katter kan gå fritt hvor de vil. Hadde jeg sluppet ut hunden min for at den skulle gjøre fra seg i naboens hage, eller latt den bæsje på tur uten å plukke opp hadde det jo blitt ramaskrik!
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaJeg er en meget bitter og sur dame, etter å ha brukt flere dager på å plukke opp kattebæsj OVERALT i egen hage, og på sameiets lekeplass. Særlig siden vi har hund selv, og ikke har noe dårlig samvittighet liggende rundt og smelte seg fram nå, vi tar alltid opp etter han. Da er det ekstra surt og bittert å plukke opp etter andres dyr i tillegg. Har enda tilgode å se noen av feltets katteeiere plukke opp bæsjen på lekeplassen, der hvor også deres barn leker. Det står også i sameiets vedtekter, at det ikke er lov å lufte husdyr på sameiets fellesområder, men siden kattene ikke kan lese, og dermed heller ikke vet at de ikke har lov til å gjøre fra seg der, har eierne et ekstra ansvar for å plukke opp etter sine dyr.
|
|
|
#20 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaPfft, litt grønnsåpe skader ingen. Jeg hadde glatt helt såpevann på katt. Kattekrekene kan holdes på egen eiendom. Ja, når man vet hvor de gjør fra seg så klarer man vel få de til å holde seg innenfor eiendomsgrensen også. Katter på andres eiendom er fritt vilt.
|
![]() |
|
|