|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Har du havnet på "riktig hylle"?Føler du at du jobber med/driver med/studerer det du har ønsket deg? |
|
|
|
#2 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Ja, egentlig ... Arbeidsplassen er også full av muligheter, det er viktig. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
By the Sea
|
Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Jeg er utdannet som sivilingeniør (med et grunnfag i tysk som tilbehør), noe som vel ikke akkurat var skivebom, men et stykke utenfor blinken, i alle fall. Jeg havnet på en veldig fin og morsom hylle som leksikonredaktør da jeg var nyutdannet, og de siste tolv årene har jeg sittet på, dinglet fra, ramlet ned fra og klatret opp på den igjen, men selve hyllen er ikke helt den samme lenger, og jeg driver vel egentlig og balanserer på flere forskjellige (og litt smale og skakke) hyller for tiden (tekstredaktør, bilderedaktør og utvikler, i tillegg til freelancearbeid for et annet forlag). Jeg kan ikke komme på så veldig mange steder som ville passe bedre for meg, men samtidig er jeg ikke overbevist om at den nåværende situasjonen er et blivende sted på sikt.
|
|
|
#7 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Akkurat nå er jeg hjemme med barna våre. Det føles veldig bra!
|
|
|
|
#8 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Både og.
|
|
|
#9 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Er ganske sikker på at jeg har valgt rett, men har ikke kommet ut i arbeid enda. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Har definitivt havnet på riktig hylle. Er veldig takknemlig for det. Problemet er at det blir litt vel mye jobb noen ganger, og siden jeg er et uhelbredelig ja-menneske, tar jeg på meg altfor mye, og bruker all ledig tid på å jobbe. Heldigvis er jobben morsom.
|
|
|
#11 |
|
En Som Trener
|
Passer perfekt på min situasjon!
|
|
|
#12 |
|
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Jeg er utdannet førskolelærer, og jobber som ped.leder i en 5-avdelings barnahage - dette er noe jeg stooortrives med!
|
|
|
#14 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Jeg er også lærer på vgs og føler absolutt at jeg har kommet rett. Sosialt, utfordrende og lærerikt på alle mulige måter. Men jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre med livet mitt før jeg var 27 år. Heldigvis hadde jeg studert de rette fagene, nå mangler bare PPU, og det er jeg i gang med nå.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Originala
|
Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Ja, jeg føler at jeg er på riktig sted nå. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Samme her. Men jeg er ferdig med PPU nå, og trives egentlig veldig godt i VGS. Jeg er så heldig at jeg får være med på mye skoleutvikling også.
|
|
|
#19 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Jeg er sykepleier og litt usikker. Tror jeg kommer til å føle meg riktig plassert om et års tid hvis jeg får den overflyttinga jeg ønsker meg.
|
![]() |
|
|