Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-08, 14:34   #11
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Jeg kommer nok aldri til å glemme den gangen min far kokte rekene sammen med fiskebollene i den hvite sausen. De var som tyggegummi!
Stakkar hadde nettopp blitt alenepappa og ikke helt vant til å lage mat..

Ei heller vil jeg glemme svigermors pizza med kun ett lag ferdig skivet gulost på.

Jeg skulle ha med en kake på jobb sist jeg hadde bursdag.. Lite gjennomtenkt av meg å ha med suksessterte (mandelbunn og gul krem) når jeg faktisk da pendler til jobb. Etter en 2 timers busstur var både den hvite buksen min og bussetet full av seig gul masse som hadde sklidd ut fra kaketina. Hører med til historien at gutta var like fornøyde så vi skrapet opp resten av kremen inne i beholderen og spiste opp alt sammen.

Emneord
kjøkkenfadeser, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.