|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ser lyst på livet
|
![]() Mulig leserinnlegg, trenger synspunkter og hjelp til forbedringDet er normalt |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mulig leserinnlegg, trenger synspunkter og hjelp til forbedringJeg bare lurer på hvor det skal trykkes? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Mulig leserinnlegg, trenger synspunkter og hjelp til forbedringAaah, lurt, det tenker jeg aldri på. :klask: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mulig leserinnlegg, trenger synspunkter og hjelp til forbedringKjempebra skrevet!
![]() |
#5 |
Erfaren
![]() Sv: Mulig leserinnlegg, trenger synspunkter og hjelp til forbedringEnig med malena. God avslutning, men jeg vet ikke om jeg ville brukt "hysterisk" men kanskje en form for underdrivelse: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Mulig leserinnlegg, trenger synspunkter og hjelp til forbedringJeg syns du trenger en knagg å henge dette på. Det har jo vært mye fokus i det siste at for mange foreldre gjør for drastiske tiltak i forhold til dietter og lignende. Det er sikkert derfor helsepersonell har begynt med et sånt mantra. Er det du ønsker å sette fokus på at selv om det kanskje finnes de som er FOR hysteriske, så må det ikke stoppe helsepersonell i å ta på alvor de som faktisk HAR et reelt problem?
![]() |
#7 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Mulig leserinnlegg, trenger synspunkter og hjelp til forbedring
Det var litt derfor jeg la det ut... Håpte på litt hjelp med det. Jeg er ikke god med språk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren
![]() Sv: Mulig leserinnlegg, trenger synspunkter og hjelp til forbedringGår litt mer inn i teksten:
Setningen i rødt gjør at de to avsnittene ikke henger så godt sammen, synes jeg. Du skriver kronologisk, men akkurat den setningen gjør at jeg tror du er ferdig med å skrive om sykdomshistorien hennes. Den kan stå i parantes, eller den kan flyttes lenger ut i sykdomshistorien. Sist redigert av SmarteSmelt : 12-12-06 kl 13:37. Årsak: forstod til slutt et avsnitt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Sv: Mulig leserinnlegg, trenger synspunkter og hjelp til forbedring"Er dette det norske helsevesen i et nøtteskall? Er det helt normalt å si 'det er helt normalt'? Jeg vet at min erfaring ikke er unik. Den er helt normal. Desverre."
![]() |
#10 |
Erfaren
![]() Sv: Mulig leserinnlegg, trenger synspunkter og hjelp til forbedringPolyanna har et veldig godt poeng! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]() Sv: Mulig leserinnlegg, trenger synspunkter og hjelp til forbedringDet siste avsnittet SmarteSmelt siterer har jeg ingen problemer med å forstå, synes ikke du trenger å forandre på det.
![]() |
#12 |
Borte
|
![]() Sv: Mulig leserinnlegg, trenger synspunkter og hjelp til forbedringJeg blir så provosert på dine vegne av å lese dette!
![]() |
#13 |
Administrator
|
![]() Sv: Mulig leserinnlegg, trenger synspunkter og hjelp til forbedringMye av problemet slik jeg opplever det er at mange helsearbeidere og eksperter ikke baserer alle sine uttalelser og råd på et helsefaglig grunnlag, noe eksempler: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Mulig leserinnlegg, trenger synspunkter og hjelp til forbedringSmarte Smelt: Vi er ihvertfall tre mødre fra samme helsestasjon som er blitt frarådet å kutte ut melk i kosten da det er for mye bry. Dette er den hesestasjonen med flest fødsler i byen, så jeg regner med at vi er mer enn tre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ser lyst på livet
|
Jeg spurte om hvorfor vi ikke skulle kutte ut melk og fikk til svar: det er for mye bry. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Sv: Mulig leserinnlegg, trenger synspunkter og hjelp til forbedringDet er normalt
![]() |
#18 |
![]() Sv: Mulig leserinnlegg, trenger synspunkter og hjelp til forbedringHer har jeg kommet med noen forslag til forandringer.
![]() |
#19 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Mulig leserinnlegg, trenger synspunkter og hjelp til forbedringJeg kunne faktisk ha skrevet det selv, for vi har opplevd det samme.
![]() |
#20 |
Administrator
|
Det er ikke alltid så greit når helsesøster (og mange fler) i slutten av samtalen skrur på auto-piloten, nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|