Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Starbucks kommer endelig til Norge!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-11, 07:49   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Starbucks kommer endelig til Norge!

I Dagens Næringsliv i dag står det at Starbucks åpner på Gardermoen til neste år. Jeg jubler høyt, men regner med at ikke alle tenker som meg. Vad tycks?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 07:50   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 07:51   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, og så regner jeg med at Bergen er neste by ut.

Gammel 16-06-11, 07:51   #4
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gøy med noe nytt

Jeg har aldri vært på starbucks...

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 07:52   #5
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har jo ikke så veldig god kaffe, da, men jeg kan alltids ta en frappucino på Gardis i ny og ne. Om de skal etablere seg i Oslo, skjønner jeg ikke helt hvordan det skal være plass til dem på kaffebarmarkedet, det er jo masse småvond og overpriset kaffe å få fra før?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 07:54   #6
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

De har jo ikke så veldig god kaffe, da, men jeg kan alltids ta en frappucino på Gardis i ny og ne.

Latte med lettmelk og sukkerfri caramell. Fantastisk god.
Starbuck er en av grunnene til at Seattle ble drømmebyen.

Gammel 16-06-11, 08:09   #7
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker også kaffen, så fremt den som lager den evner å steame melken riktig. De gangene melken har sunket 10 cm før jeg er ute av lokalet er den grusom. Men jeg synes de har mange gode kaffeprodukter (frappuccinos etc) som jeg ikke får så mange andre steder i bygda her. Og så har de iced lemon pound cake. Og DET er det ingen andre her som har.

Gammel 16-06-11, 08:09   #8
Albertine
Passiv

Standard

Jeg vet ikke jeg... Litt av sjarmen med Starbucks er jo at man kan glede seg til å dra dit når man er i utlandet. Blir liksom ikke det samme å få det her hjemme. De kan uansett ikke konkurrere med kaffen fra Dromedar og Cielo.

Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 08:21   #9
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Frappucino er godt. Men selve kaffen deres, altså den svarte væsken man lager av brente kaffebønner, er ikke spesielt god.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 08:47   #10
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har bare smakt de ferdige iskaffedrikkene de selger i dagligvaren, så jeg har ikke noe forhold til det. Men jeg håper de kommer hit.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 08:48   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jippi sier jeg (selv om jeg aldri er på Gardermoen.....).

Gammel 16-06-11, 08:54   #12
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dagens desidert beste nyhet!

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 08:54   #13
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg har aldri smakt Starbuckskaffe,men er jo på Gardermoen av og til,og gleder meg til å prøve den.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 09:01   #14
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er en sånn grinete sur kjerring som bare synes det er trist at verden blir mer og mer lik uansett hvor man oppholder seg. Jeg blir deppa av å se Starbucks overalt og når de i tillegg selger kjip kaffe er det bare enda tristere.
Dessuten, hvis det er en god ting vi har her i Norge så er det da gode kaffebarer så jeg skulle heller ønske Kaffebrenneriet velkommen på Gardermoen.

Ja til straffetoll på flere hundre prosent på Starbucks kaffe i Norge sier jeg

Gammel 16-06-11, 09:05   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes også at Starbucks er bare sånn passe god, men de har vel vært med på å drive utvalget. Det kan være en bra ting.

Også håper jeg at de skviser Wayne's ut av markedet. Makan til skvip, og alle skilt på svensk. Høh.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 09:30   #16
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Starbucks' kaffe er vond, og kun aktuell å drikke hvis det slett ikke fins noe alternativ, for eksempel på et kjøpesenter i ørkenen eller lignenede; på en flyplass neppe. I en by; aldri.

Ben "Bad coffee! Bad!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 09:31   #17
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jepp Jepp! White Mocca Latte er nam-nam. Åpner de på Gardermoen skal man ikke se bort fra at jeg gidder å hente min ukependlende mann på flyplassen litt oftere

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 09:39   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns ikke det er noe å juble over at man får enda en format franchise-kjede til landet, som bidrar til å gjøre verden mer kjedelig.

Starbucks er jo ikke kaffe for folk som virkelig liker kaffe, det er kaffe for folk som syns alt fra Amerika er kult.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 09:42   #19
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Starbucks er jo ikke kaffe for folk som virkelig liker kaffe, det er kaffe for folk som syns alt fra Amerika er kult.

De som virkelig liker kaffe er jo ikke så mange da, hvis vi ser på salgstallene til Starbucks. Jeg liker virkelig kaffen fra Starbucks, men det kan jo være fordi jeg bruker den brune væsken til å farge melken med, og drikker den ikke ren.

Gammel 16-06-11, 09:42   #20
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Starbucks er litt som kaffens McDonalds er det ikke? Sikkert ikke like kult når det finnes en på hvert gatehjørne som det gjør i veldig mange andre byer enn Oslo. Jeg har aldri vært så veldig imponert over kaffen på Starbucks, men det kan jo ha noe å gjøre med at jeg oftest velger andre steder å drikke kaffe i storbyer og derfor ikke har smakt alle spesialitetene dere andre jubler over. Vanlig latte og vanlig kaffe med melk syns jeg iallefall er helt plain på Starbucks og ganske mye dårligere enn min kaffe eller god kafekaffe.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36.