|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Gøy med noe nytt |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!De har jo ikke så veldig god kaffe, da, men jeg kan alltids ta en frappucino på Gardis i ny og ne. Om de skal etablere seg i Oslo, skjønner jeg ikke helt hvordan det skal være plass til dem på kaffebarmarkedet, det er jo masse småvond og overpriset kaffe å få fra før?
![]() |
#6 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Peppy!
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Jeg liker også kaffen, så fremt den som lager den evner å steame melken riktig. De gangene melken har sunket 10 cm før jeg er ute av lokalet er den grusom. Men jeg synes de har mange gode kaffeprodukter (frappuccinos etc) som jeg ikke får så mange andre steder i bygda her. Og så har de iced lemon pound cake. Og DET er det ingen andre her som har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Jeg vet ikke jeg... Litt av sjarmen med Starbucks er jo at man kan glede seg til å dra dit når man er i utlandet. Blir liksom ikke det samme å få det her hjemme. De kan uansett ikke konkurrere med kaffen fra Dromedar og Cielo. |
![]() |
![]() |
#9 |
kamerat
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Frappucino er godt. Men selve kaffen deres, altså den svarte væsken man lager av brente kaffebønner, er ikke spesielt god.
![]() |
#10 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Jeg har bare smakt de ferdige iskaffedrikkene de selger i dagligvaren, så jeg har ikke noe forhold til det. Men jeg håper de kommer hit.
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Jippi sier jeg (selv om jeg aldri er på Gardermoen.....).
![]() |
#12 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Dagens desidert beste nyhet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Jeg har aldri smakt Starbuckskaffe,men er jo på Gardermoen av og til,og gleder meg til å prøve den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Jeg er en sånn grinete sur kjerring som bare synes det er trist at verden blir mer og mer lik uansett hvor man oppholder seg. Jeg blir deppa av å se Starbucks overalt og når de i tillegg selger kjip kaffe er det bare enda tristere.
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Jeg synes også at Starbucks er bare sånn passe god, men de har vel vært med på å drive utvalget. Det kan være en bra ting.
![]() |
#16 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Starbucks' kaffe er vond, og kun aktuell å drikke hvis det slett ikke fins noe alternativ, for eksempel på et kjøpesenter i ørkenen eller lignenede; på en flyplass neppe. I en by; aldri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Jepp Jepp! White Mocca Latte er nam-nam. Åpner de på Gardermoen skal man ikke se bort fra at jeg gidder å hente min ukependlende mann på flyplassen litt oftere |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Jeg syns ikke det er noe å juble over at man får enda en format franchise-kjede til landet, som bidrar til å gjøre verden mer kjedelig.
![]() |
#19 |
Peppy!
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!
De som virkelig liker kaffe er jo ikke så mange da, hvis vi ser på salgstallene til Starbucks. Jeg liker virkelig kaffen fra Starbucks, men det kan jo være fordi jeg bruker den brune væsken til å farge melken med, og drikker den ikke ren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Borte
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Starbucks er litt som kaffens McDonalds er det ikke? Sikkert ikke like kult når det finnes en på hvert gatehjørne som det gjør i veldig mange andre byer enn Oslo. Jeg har aldri vært så veldig imponert over kaffen på Starbucks, men det kan jo ha noe å gjøre med at jeg oftest velger andre steder å drikke kaffe i storbyer og derfor ikke har smakt alle spesialitetene dere andre jubler over. Vanlig latte og vanlig kaffe med melk syns jeg iallefall er helt plain på Starbucks og ganske mye dårligere enn min kaffe eller god kafekaffe.
![]() |
|
|