|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Er vi nødt til å få med oss absolutt alt?I Aften Aften idag (papirutgaven) er det en artikkel om den hektiske junimåneden vi er inne i, med skoleavslutninger, jobbinnspurter og det ene med det andre. Og slik oppleves det nok for de fleste av oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Er vi nødt til å få med oss absolutt alt?Jeg tenker vel helst at jeg synes det er kjempekoselig med masse sosiale aktiviteter og gleder meg over at det skjer mye moro for ungene denne måneden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er vi nødt til å få med oss absolutt alt?Vi har fullt program i juni, men vi gjør i utgangspunktet bare ting som er gøy - så det er bare kjekt.
![]() |
#5 |
godt brukt
|
![]() Sv: Er vi nødt til å få med oss absolutt alt?Jeg er enig med Apan. Jeg velger noe. Jeg må prioritere. Denne mnd. er full av bursdager, sommeravsluttninger, grillfester, musikkfestivaler o.l. at vi rett og slett må prioritere litt. Nå har vi nokså hektiske jobber i tillegg, så det begrenser seg naturlig. Vi har mye gøy, men må også bremse ned litt innimellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
søt
![]() Sv: Er vi nødt til å få med oss absolutt alt?Det er litt ekstra, men jeg har null problemer med å rekke alt. Vi koser oss.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er vi nødt til å få med oss absolutt alt?Jeg tenker som deg. Man må ikke få med seg alt og fornøyelser bør være lystbetonte. Selvfølgelig finnes det unntak og vi må kanskje stille opp på ting fordi det betyr mye for familie, slekt, venner at vi er tilstede. Da betyr det mindre hva vi ønsker selv. Men i det store og hele styrer vi tiden vår selv. Mye av stresset folk opplever er selvvalgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er vi nødt til å få med oss absolutt alt?
Det er nesten like lettvint med grillspyd, fisk i folie eller kyllingfilèt. Ris og salat som tilbehør og ferskt brød. rundstykker eller loff. :blir kvalm av grillpølser: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Står på egne ben
![]() Sv: Er vi nødt til å få med oss absolutt alt?Vi prøver og få med oss alt, og passer på å dra hele familien sammen til alt hvor det er settingen. Men ser at vi etterhvert sikkert må dele litt på oss for å slippe stress, for blir det stress og styr så blir det ikke noe koselig. Men hittil så har vi kost oss, bare vi må planlegger litt. Letteste er når vi får beskjeder i god tid, så jeg f.eks. slipper å sende mannen ut etter å leie redningsvester til ungene i lunchpausen og sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Er vi nødt til å få med oss absolutt alt?Barselsgruppe for familiens valp? Hvor? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Er vi nødt til å få med oss absolutt alt?Jeg har blitt mye flinkere til å prioritere det som faktisk betyr noe for oss og å si nei i hektiske perioder. Vi har til nå i juni hatt 3 skoleavslutninger, 1 barnehagefest, 1 jobbfest, 1 svømmestevne og x- antall bursdager med ungene, 1 vennefest, og det etter hard kutting i antall deltakelser på diverse møter, selskaper og kurs !
![]() |
#13 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Er vi nødt til å få med oss absolutt alt?Juni er travel ja, og i år har det vært ekstra synes jeg, sikkert fordi at mannen har vært på jobb mens det sto på som verst med avsluttinger, bursdager, gradering i taekwondo etc...
![]() |
#14 |
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Bør man få med seg alt? Klart og rungende NEI. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Er vi nødt til å få med oss absolutt alt?Jeg syns vi bør få med oss det som har med ungene å gjøre. Skoleavslutninger, bhg-fester, idrettskole-avslutning, ballett-oppvisninger eller fotballkamper.
![]() |
#16 |
En Som Trener
|
Trengte jeg å svare på denne tråden når 007 allerede har sagt det jeg ville si? Nei. Klarte jeg å la være? Nei.
![]() |
#17 |
|
Jobb, for eksempel? Generell utslitthet? Ungene har egentlig ikke så veldig lyst? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Pen. Så det så.
Jeg skulle vært rimelig låst på jobben for å misse ei skoleavslutning. Fotballkamper kommer det flere av.
![]() |
#20 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|