|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
L.F.C. supporter
|
![]() Dømmer du folk etter utseendet?Ble sittende og tenke litt på dette etter at jeg så reklame for X Factor.
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Registrerer, dømmer sjelden. Men med mindre man er ufattelig skitten og uflidd, eller det står bimbohore stemplet over hele personen. Da må jeg innrømme at jeg dømmer en smule.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Jepp, det gjør jeg. :tilstår: |
![]() |
![]() |
#4 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Jeg dømmer aldri folk etter utseende og jeg oppdrar ungene mine til å heller ikke gjøre det. Man kan ikke se på utsiden hva som bor i ett menneske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?
Signerer. |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Jeg må nok innrømme at jeg må ta meg selv i nakken noen ganger. Jeg prøver å ikke dømme, men jeg gjør det og finner som regel ut at jeg hadde feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Det må jo være tøft for enkelte av deltakerende å se dette senere på tv.
![]() |
#8 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Ja, det gjør jeg. Jeg registrerer og tolker ivhertfall ganske kjapt. Dette gjelder nåde utseende, klær, kroppsholdning osv. Men jeg er veldig klar over det og er ikke redd for å revurdere mine konklusjoner når jeg blir bedre kjent med personen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Jeg synes alle mennesker er pene bare de er stelt og ikke uflidde.
![]() |
#10 |
Ustabil
|
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Hele spørsmålsstillingen blir rimelig tabloid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?I forhold til et slikt program så går jeg ut fra at de som melder seg på har sett ett og annet lignende program før og vet hva de risikerer å gå til. |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Bina sa det mye finere enn meg. Men det var det jeg mente jeg og. |
![]() |
![]() |
#14 |
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Jo - jeg gjør nok det av og til, selv om man vet at man ikke bør gjøre det. Ønsker jo selvfølgelig at ungene mine ikke skal dømme etter utseende, men tror nok at det er er vanskelig å unngå at det gjøres. Men vi får vel prøve å lære ungene våre at utseende ikke skal bety så mye.
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Den PK-versjonen: nei, det gjør jeg ikke, sånt burde man skamme seg over!
![]() |
#16 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Både ja og nei.
![]() |
#17 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Ja, jeg dømmer de med hentesveis og. Jeg tenker automatisk at de ikke evner å se hvor forbanna jævlig det ser ut og at de dermed enten er desperate etter hår eller en smule korte.
![]() |
#18 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Hentesveis er jævlig.
![]() |
#19 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Dømmer og dømmer, men jeg registrerer selvsagt hvordan folk ser ut og trekker slutninger utifra det. Møter jeg en skitten fyr med knekk i bena tassende rundt Oslo S så regner jeg nok med at han er narkoman ja. Men jeg synes ikke det er å dømme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?
Visst er det å dømme. Du har et antatt bilde av denne personen i hodet ditt og vil oppføre deg deretter i forhold til denne. Nytter ikke å kalle en spade for en gaffel. Vær nå i det minste ærlig om at du faktisk dømmer.
![]() |
|
|