|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva er det lengste du har bodd på et og samme sted? | |||
Under 1 år |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
2 år |
0 | 0% |
3 år |
1 | 1,06% |
4 år |
2 | 2,13% |
5 år |
2 | 2,13% |
6 år |
5 | 5,32% |
7 år |
6 | 6,38% |
8 år |
4 | 4,26% |
9 år |
4 | 4,26% |
10 år |
8 | 8,51% |
11-12 år |
12 | 12,77% |
13-14 år |
10 | 10,64% |
15-16 år |
5 | 5,32% |
17-18 år |
14 | 14,89% |
19-20 år |
13 | 13,83% |
21-22 år |
2 | 2,13% |
23-24 år |
0 | 0% |
25-26 år |
2 | 2,13% |
27-28 år |
3 | 3,19% |
29-30 år |
1 | 1,06% |
Deltakere: 94. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
superbruker
|
![]() Spinoff: Hvor lenge har du bodd på ett sted?Nå vet vi hvor mange ganger vi har flyttet og hvor vi har bodd. Da må ta en poll på hvor mange år har man bodd på et sted. Altså der du har bodd lengst i ditt liv.
Propella Sist redigert av Propella : 15-12-07 kl 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor lenge har du bodd på et sted?17 år her - fra jeg var 2 til jeg flyttet hjemmefra som 19-åring. Foreldrene mine bor fortsatt i det samme rekkehuset.
![]() |
![]() |
#8 |
Audacious
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor lenge har du bodd på et sted?Det er litt vanskelig å svare på, for vi bodde en del "ute" da jeg var barn, dvs. i Afrika. Vi returnerte til det samme huset, det var det som var "hjemme", det var bare leid ut mens vi bodde andre steder. Så på en måte bodde jeg der fra jeg var tre til jeg var nitten, bare med noen avbrudd på et par år her og et halvår der. Da jeg flyttet hjemmefra bodde jeg i samme leilighet i seks år før vi flyttet dit vi bor nå.
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor lenge har du bodd på et sted?Det lengste jeg har bodd på én adresse er ti år, i den leiligheten vi bor i nå, som vi kjøpte i oktober 1997. Det lengste i én by er 17 år (i Tromsø, fra jeg var 2 til jeg var 19), men det var fordelt nesten helt likt på to steder i byen.
![]() |
#13 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor lenge har du bodd på et sted?Lengste er 12 år, fra jeg var 3-15.
![]() |
#14 |
er her
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor lenge har du bodd på et sted?Lengste: fra jeg var temmelig nyfødt til jeg flyttet hjemmefra som 19 åring. Mine foreldre bor der forsatt, så det føles ganske hjemme enda.
![]() |
#15 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() Sv: Spinoff: Hvor lenge har du bodd på et sted?Bodde fra jeg var 0 til jeg var 19 i barndommshjemmet mitt
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor lenge har du bodd på et sted?Bodde på Lindeberg i Oslo i 10 år. Flyttet derfra etter første året på ungdomskolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
heimføing
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor lenge har du bodd på et sted?
Okei, hvis det er samme bolig, så har jeg svart feil. Jeg har bodd i samme bygd i bortimot femogtyve år, men i to-tre forskjellige hus (samme postadresse hele tida). Lengste periode i samme hus er da femten år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor lenge har du bodd på et sted?
Det var fint du regnet det ut for oss.
![]() |
#19 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor lenge har du bodd på et sted?Det lengste jeg noen gang har hatt samme adresse, er seks år – i den leiligheten vi bor i nå. Det lengste jeg noen gang har bodd i en og samme by er 18 år – her i Trondheim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor lenge har du bodd på et sted?11 år er det lengste jeg har bodd i en bolig.
![]() |
|
|