|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Nei, ikke helt og holdent, men jeg liker godt slimfitbukser og tunikastilen. Bluser får jkeg ikke til. Men jeg har saggebukse og kan godt bruke bomullstopper.
![]() |
#3 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?
Jeg kler meg etter hva jeg føler for. Jeg har gjerne lange perioder med bestemte farger og stiler. De siste årene har jeg blitt stadig mer feminin og nostalgisk i stilen (type Noa Noa og Odd Molly), og jeg lurer på om det kommer av alle svangerskaps- og ammehormonene
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Sånn er det her også. Og den tredje dagen kan jeg gå i skjørt og tykk strømpis. Ikke noe mønster i påkledningen min. Det jeg har lyst til å ha på haes på, så enkelt er det. |
![]() |
![]() |
#5 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Jeg liker egentlig skjørt/hverdagskjole og strømpis, men er for lat til å gidde det som regel. Og så kommer det litt an på hva jeg skal gjøre på jobb den dagen.
![]() |
#6 |
Pauset
|
Hehe. Det kan nok stemme det. Syntes jeg ser ut som et fjelltelt med tunika og vide bukser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Tja, jeg har vel på et vis funnet min nisje. Jeg går som oftest i knelange, utskrådde skjørt og en bomullstopp med strikkejakke e.l. utenpå. Om vinteren har jeg støvletter til, og om sommeren sko med rem over ankelen. Jeg liker at noen av klærne har litt farger, blomster, broderier eller annet dilldall, så jo - jeg er vel kanskje litt gjennomført. Jeg kan gå i olabukser også, da. Da hender det at folk skvetter litt.
Sist redigert av Bluen : 29-12-08 kl 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Nja. Jo. Ja. Egentlig. Det er mye hettegensere eller band/crew t-skjorter, svarte hettejakker eller ganske røffe cardigans, svart skinnjakke og jeans. Noen ganger baggy, noen ganger slim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Nei absolutt ingen gjennomført stil her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Jeg er nok også temmelig sort av meg. Sort, sort og mer sort. Og litt lilla. |
![]() |
![]() |
#11 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Mjaa.. Går vel i det meste: Noen ganger dongeribukse og tunika/ulike andre topper. Andre ganger i penere bukser/topper. Går både i joggesko og høyhælte støvletter på jobben f.eks, så jeg vil ikke si at jeg kjører èn bestemt stil. Likevel er det ting jeg aldri ville funnet på å ta på meg: Småblomstrete kjoler, perlekjeder, skinnbukser og hettegensere.... for å nevne noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Nja. Gjennomført og gjennomført. Hjemme kan jeg godt gå i turbukse eller joggebukse, og t-skjorte og fleecejakke og sånt. Men når jeg skal ut eller på jobb er jeg nok mer dressbukse/bluse/v-genser-type. Noen dressjakker har jeg også. Liker rette bukser med litt bootcut, og går svært sjelden i noe tettsittende. Går jeg i skjørt går de til under kneet og har klokkeform. Sist redigert av Dronningen : 29-12-08 kl 15:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Jeg føler ikke selv at jeg er så gjennomført, men får ofte kommentarer på at klær er veldig meg. Da synes jeg egentlig at jeg har bommet litt. Jeg ønsker ikke å være så forutsigbar i stilen at folk kan ta et klesplagg og si at det er meg.
![]() |
#15 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Jeg har noen få prinsipper, bortsett fra det tar jeg på meg det jeg føler for den dagen.Stilen er nok ganske feminin og litt damete. Det blir mye skjørt, til rett under kneet og tykke strømper nå om vinteren. Over har jeg ofte en trøye og strikkejakke, har et skap fullt.
![]() |
#16 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Jeg har ingen gjennomført stil. Favoritten er langt ullundertøy, men det er jo ikke alltid så egnet.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Mer eller mindre den samme, litt mer dame noen dager enn andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og hvis man da får de fargene på en hettegenser og olabukse, så er vi der!!
![]() |
#19 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Samme klesstil hele tiden?Noen venninner diskuterte dette for en tid tilbake, og mange påsto at de ikke hadde noe spesifik stil. Likevel kunne vi andre sette fingeren på hva vi oppfattet som typisk for disse. Sånn er det nok med meg også. Jeg er ikke veldig gjennomtenkt, men det er helt sikkert ting som går igjen - og ting jeg aldri tar på meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Stadig underveis
Ja, jeg skjønner meg ikke på slike T-skjorter i det hele tatt. Det er jo liksom ikke fint...
![]() |
|
|