Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Samme klesstil hele tiden?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-08, 23:11   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Samme klesstil hele tiden?

Jeg er ikke så veldig tro til noen klesstil. Jeg kan gå i saggebukser og bomullstrøye en dag, og slimfitbukser og pene bluser dagen etter.

Har dere en gjennomført stil?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 23:14   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samme klesstil hele tiden?

Nei, ikke helt og holdent, men jeg liker godt slimfitbukser og tunikastilen. Bluser får jkeg ikke til. Men jeg har saggebukse og kan godt bruke bomullstopper.

Tror det var du som en gang sa at du ikke likte å bruke vide topper samtidig med saggebuksene og det er en regel jeg prøver å holde meg til. Prøver å bare bumse meg ett sted av gangen.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 23:15   #3
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg er ikke så veldig tro til noen klesstil. Jeg kan gå i saggebukser og bomullstrøye en dag, og slimfitbukser og pene bluser dagen etter.

Har dere en gjennomført stil?

Jeg kler meg etter hva jeg føler for. Jeg har gjerne lange perioder med bestemte farger og stiler. De siste årene har jeg blitt stadig mer feminin og nostalgisk i stilen (type Noa Noa og Odd Molly), og jeg lurer på om det kommer av alle svangerskaps- og ammehormonene . Tidligere har jeg brukt MYE svart.

Gammel 28-12-08, 23:16   #4
Left
Passiv

Standard

Sånn er det her også. Og den tredje dagen kan jeg gå i skjørt og tykk strømpis. Ikke noe mønster i påkledningen min. Det jeg har lyst til å ha på haes på, så enkelt er det.

Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 23:17   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker egentlig skjørt/hverdagskjole og strømpis, men er for lat til å gidde det som regel. Og så kommer det litt an på hva jeg skal gjøre på jobb den dagen.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 23:18   #6
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Tror det var du som en gang sa at du ikke likte å bruke vide topper samtidig med saggebuksene og det er en regel jeg prøver å holde meg til. Prøver å bare bumse meg ett sted av gangen.

Hehe. Det kan nok stemme det. Syntes jeg ser ut som et fjelltelt med tunika og vide bukser.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 23:19   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, jeg har vel på et vis funnet min nisje. Jeg går som oftest i knelange, utskrådde skjørt og en bomullstopp med strikkejakke e.l. utenpå. Om vinteren har jeg støvletter til, og om sommeren sko med rem over ankelen. Jeg liker at noen av klærne har litt farger, blomster, broderier eller annet dilldall, så jo - jeg er vel kanskje litt gjennomført. Jeg kan gå i olabukser også, da. Da hender det at folk skvetter litt.

Bluser går jeg aldri i, det er veldig lite meg. T-skjorter med trykk og hettegensere er heller aldri sett, ei heller blazere.

Sist redigert av Bluen : 29-12-08 kl 11:57.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 23:23   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nja. Jo. Ja. Egentlig. Det er mye hettegensere eller band/crew t-skjorter, svarte hettejakker eller ganske røffe cardigans, svart skinnjakke og jeans. Noen ganger baggy, noen ganger slim.

Jeg kan kjøre mer elegant stil når jeg sjøsjer meg opp, men tror aldri det kan betegnes som snuppete/romantisk/småblomstrete.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 23:43   #9
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei absolutt ingen gjennomført stil her.

Jeg kler meg egentlig i ganske mørke klær når jeg tenker meg om. Romantisk og småblomstret finnes vel knapt i skapene mine.

Til daglig blir det ofte jeans og genser.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 23:45   #10
Left
Passiv

Standard

Jeg er nok også temmelig sort av meg. Sort, sort og mer sort. Og litt lilla.

Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 01:59   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mjaa.. Går vel i det meste: Noen ganger dongeribukse og tunika/ulike andre topper. Andre ganger i penere bukser/topper. Går både i joggesko og høyhælte støvletter på jobben f.eks, så jeg vil ikke si at jeg kjører èn bestemt stil. Likevel er det ting jeg aldri ville funnet på å ta på meg: Småblomstrete kjoler, perlekjeder, skinnbukser og hettegensere.... for å nevne noe.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 02:09   #12
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Nja. Gjennomført og gjennomført. Hjemme kan jeg godt gå i turbukse eller joggebukse, og t-skjorte og fleecejakke og sånt. Men når jeg skal ut eller på jobb er jeg nok mer dressbukse/bluse/v-genser-type. Noen dressjakker har jeg også. Liker rette bukser med litt bootcut, og går svært sjelden i noe tettsittende. Går jeg i skjørt går de til under kneet og har klokkeform.

Liker sko med hæler, klassiske ting og håret er så og si aldri løst. Gikk i tunikaer hele svangerskapet, så er litt lei dem. Men kan finne noen fine nå også. Jeg kan også gå i dongeri, men det er ikke så ofte. Mine farger er sort, vinrød, sjøgrønn, marineblått, grått og pudderrosa. Kler også turkis og mørkegrønt.

Sist redigert av Dronningen : 29-12-08 kl 15:12.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 06:42   #13
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg føler ikke selv at jeg er så gjennomført, men får ofte kommentarer på at klær er veldig meg. Da synes jeg egentlig at jeg har bommet litt. Jeg ønsker ikke å være så forutsigbar i stilen at folk kan ta et klesplagg og si at det er meg.

Jeg er ikke bonderomantisk i stilen, men jeg liker mye av klærne fra Noa Noa, og kombinerer dem gjerne med røffe boots, feks.
Eller jeg kan ha trange jeans med tøff jakke til og støvletter, og store ringer i ørene.

Håret har romantiske lokker den ene dagen og er slettet og tøft neste dag.

Ikke veldig gjennomført, nei.

Gammel 29-12-08, 07:45   #14
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jeg er som Joika. Eneste problemet med det er at man trenger så mye mer stæsh. Flere par sko og ytterklær f.eks. Jeg går ikke i kjole med puma-sko liksom.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 18:23   #15
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har noen få prinsipper, bortsett fra det tar jeg på meg det jeg føler for den dagen.Stilen er nok ganske feminin og litt damete. Det blir mye skjørt, til rett under kneet og tykke strømper nå om vinteren. Over har jeg ofte en trøye og strikkejakke, har et skap fullt. . Om sommeren bruker jeg lange kjoler,eller korte skjørt og topp. Liker godt Odd Molly stilen, men ikke med alt for voldsomt mønster. Farger er jeg glad i, bruker mye brunt, blått, mørk grønt, mørk rosa og mørk rød. Om sommeren blir det ofte lysere plagg og endel hvitt.
Jeg kunne aldri gått ut i joggebukse om jeg ikke skulle nettopp det, jogge. Joggesko bruker jeg kun på jobb og til trening. Jeans bruker jeg alltid på jobb sammen med uniformsoverdel, derfor liker jeg å bruke annet når jeg har fri.
Hettegenser eller teskjorter med trykk finnes ikke i mitt kleskap, det overlater jeg til eldstesønnen å ha i garderoben.

Gammel 29-12-08, 19:14   #16
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har ingen gjennomført stil. Favoritten er langt ullundertøy, men det er jo ikke alltid så egnet.
Hovedsaklig bruker jeg dongeribukser, svarte bukser eller knelange skjørt med tette strømper.
Som overdeler blir det mye pologensere og cardigans eller t-skjorter og hettegensere.
Den siste tiden er jeg begynt å bruke mer smykker.

Gammel 29-12-08, 21:15   #17
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mer eller mindre den samme, litt mer dame noen dager enn andre.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:24   #18
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg er nok også temmelig sort av meg. Sort, sort og mer sort. Og litt lilla.

Og hvis man da får de fargene på en hettegenser og olabukse, så er vi der!!

Gammel 29-12-08, 21:29   #19
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Noen venninner diskuterte dette for en tid tilbake, og mange påsto at de ikke hadde noe spesifik stil. Likevel kunne vi andre sette fingeren på hva vi oppfattet som typisk for disse. Sånn er det nok med meg også. Jeg er ikke veldig gjennomtenkt, men det er helt sikkert ting som går igjen - og ting jeg aldri tar på meg.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 22:44   #20
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

teskjorter med trykk finnes ikke i mitt kleskap, det overlater jeg til eldstesønnen å ha i garderoben.

Ja, jeg skjønner meg ikke på slike T-skjorter i det hele tatt. Det er jo liksom ikke fint....

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.