|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Facebook er egentlig ganske genialtJeg har hatt et ganske labert forhold til Facebook. Har hatt en profil der og vært innom i ny og ne, men ikke noe særlig mer enn det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Facebook er egentlig ganske genialtJeg var også skeptisk til å registrere meg der inne, men jeg har blitt veldig glad i facebook. Har fått kontakt med barndomsvenner og andre fra laaaangt tilbake. Artig å høre hvordan det går med de. Man tenker jo gjerne litt på hvordan gikk det med den og den... hvor ble de av osv. Noen svar har jeg fått. ARtig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook er egentlig ganske genialtJeg har også fått kontakt med mange gamle venner, bla. ei venninne fra Østerrike jeg ikke har hatt kontakt med på 15 år. Veldig koselig.
![]() |
#5 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook er egentlig ganske genialtSå artig da!
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook er egentlig ganske genialtFacebook funker kjempefint til å holde kontakt med utenlandske bekjente! Klassekamerater fra alskens skoler man har gått på kan jeg dog styre meg for.. Det er en grunn til at man ikke har kontakt lengre.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Facebook er egentlig ganske genialtMen eh. Dere som er "der inne". Jeg har av diverse årsaker slettet meg for lenge, lenge siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook er egentlig ganske genialt
Det gjelder de fleste jeg ikke har kontakt med lengre. Man vokste fra hverandre på en eller annen måte. Ser ingen grunn til å oppsøke dem igjen.
![]() |
#9 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Facebook er egentlig ganske genialtJeg har fått kontakt med tremenningen min som jeg ikke har sett på tyve år.
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Og jeg har fått kontat med en tremenning jeg ikke visste om... Sånn sett er det greit med å ha et spesielt etternavn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nå også i farger
Det er jo ingen tvang å oppsøke mennesker man ikke vil ha kontakt med liksom |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook er egentlig ganske genialtJeg har fått kontakt med min gamle venninnegjeng fra Usa |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
*_*
|
Er ikke så veldig rart, altså. Det kan være spam. Men det kan også være at denne damen av en eller annen grunn har mailadressen din lagret på sin mailkonto. Kanskje har dere hatt korrespondanse i en eller annen sammenheng for lenge siden, også har hun lagret adressenen din - og glemt det. Eller hun kan ha mottatt mail som er sendt til mange - inkludert deg, og klart å lagre alle adressene i en eller annen sammenheng.
![]() |
![]() |
#14 |
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
JOda, jeg ser poenget i det. Det er bare det at jeg har dårlige erfaringer med å ta kontakt med folk jeg ikke har sett på en drøss med år. Det ender som regel opp med at man ikke har noe særlig å si hverandre etter ca 2 minutter.
![]() |
|
|