Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Stavmikser

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-08, 21:47   #1
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Spørsmål

Stavmikser

Hvilken stavmikser har du, og er du fornøyd med den? Skal kjøpe meg stavmikser nå, og lurer litt. Får man det man betaler for, eller har jeg rett i at en stavmisker er en stavmikser? Hvor mange ganger kan jeg lure ordet stavmikser inn i et innlegg?????

Gammel 10-02-08, 21:48   #2
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stavmikser

Hva skal du med den? Jeg har en stavmikser, men bruker den aldri...

Gammel 10-02-08, 21:53   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en eller annen Braun. Meget fornøyd med den. Bruker den mest til potetmos og grønnsaksmos av ymse sorter.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 21:54   #4
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Lage moser, pureer, supper... Jeg tilbringer mye tid på kjøkkenet etterhvert, så noe lurt skal jeg vel klare å beskjeftige den med.

Gammel 10-02-08, 21:58   #5
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en fra Braun som jeg ikke er fornøyd med, men den er noen år. Jeg har også en ny en fra Phillips. Den var ikke så dyr men jeg er veldig fornøyd.

Sørg for å kjøpe en som er todelt. Det er enklere å vaske.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 15:30   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Har en fra Braun eller Philips.
Har brukt den en gang.Ikke det jeg trengte mest for å si det slik.

Gammel 14-02-08, 15:48   #7
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Stavmikser

Vi har en Braun, det står Braun turbo på den. Den er i daglig bruk og jeg aner ikke hva jeg skulle gjort uten, veldig fornøyd med den.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 15:52   #8
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har denne fra Braun. Veldig godt fornøyd med den, og den har saktens fått kjørt seg en del... Den er helt suveren på å piske krem (der overgår den Kenwood'en glatt), og i babymatperioden brukte jeg den flere ganger daglig.

Gammel 14-02-08, 15:53   #9
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Stavmikser

Den ligner misstenkelig på vår.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 15:56   #10
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Stavmikser

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Den ligner misstenkelig på vår.

Det er ikke deres... I så fall får du skylde på Elkjøp, for jeg har rappa bildet derfra....

Gammel 14-02-08, 16:36   #11
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Har en helt enkel todelt stavmikser fra Moulinex. Fungerer helt fint når jeg husker å bruke den - det skjer ikke ofte.

Her i huset går stavmikser inn i kategorien unodvendig kjokkendings som tar opp plass.

Emneord
stavmikser

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.