Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-20, 11:04   #12
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konspirasjon eller reell grunn til bekymring?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Enig, Tallulah. Det er liksom så bunnsolid på enkelte områder, og så FØKKA på andre. Det er helt merkelig!

(Akkurat som at de har verdens beste høyteknologiske innovasjonsmiljøer, de lager Apple og Google og Amazon og Uber og Airbnb og en million andre ting, og så bruker de SJEKK til alt mulig!! )

Sjekker ja. Det er SÅ steinalder! Vi betalte regninger med sjekk. Sendt i posten. Nettbank var bortimot ikke-eksisterende.

USA er et rart, rart land. Jeg husker jeg også ble helt satt ut av kulturforskjellene da jeg flyttet dit. Det var på mange måter en helt annen planet.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat