Sv: Takhøyde i forum
Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.
Er mye enig med Joika og Siri...
Virker som mange mener de har "fasiten" om hvordan det skal være her, men det er vel alle, både gamle og nye medlemmer som til sammen gjør forumet til det det er. Jeg synes ikke det er riktig å si at "slik det var fra begynnelsen, slik skal det alltid være..." (satt litt på spissen da)
Det er det jeg tenker og.
Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.
Jeg syns tråden om rødprikking var et godt eksempel på slike tråder som slett ikke passer på FP, og som flere av brukerne vil ha færrest mulig av.
Jeg syntes det blir for dumt at en kjerne skal diktere hva som er lov å skrive som tema. Om man som ny reagerer på prikkesystemet så må man vel få lov å si det? Er det uønsket? Fordi? FP burde vel avskaffe systemet hvis det er for dumt å diskutere?
Jeg mener det er like galt å "mobbe" folk her som i virkeligheten, og man kan ikke forvente at nye medlemmer forstår hva som er PK her over natta. Det er forresten mange tråder jeg ikke skjønner er morsomme heller og som jeg heller ikke gidder lese. "Se hva jeg har strikket osv", men selv om det kjeder MEG så betyr det ikke at andre ikke kan diskutere det uten å måtte bli latterligjort?
Sist redigert av Joika : 15-04-08 kl 18:16.
|