Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-08, 23:36   #2
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har måtte kaste mye fra H&M. Etter en del vask ble det små hull i klærne (til tross for god behandling og ikke-eksisterende tromling).

jeg har ennå ikke kastet et plagg fra HM. Har ennå til gode å få hull eller misfarging på/av klærne! Men med klær fra Benetton og Mexx f.eks som ligger ganske så mye høyere i pris har jeg faktisk opplevd dette.

Av og til har jeg en følelse av at man betaler mer for navnet enn for kvaliteten på klærne... Men av ytterklær og sko er vi opptatt av kvalitet- dermed blir det endel merker. Men har vært heldig til nå å fått det meste til superpriser!

Så nei jeg er ingen merkefreak, men synes det kan være moro om man gjør et scoop på salg. Jeg kjøper det jeg føler for og som jeg liker. Og selvfølgelig som jeg ser Lillemann er komfortabel med.

Men jeg er helt enig i at det blir litt kjedelig når alle barn springer rundt i de samme klærne

Idag kjørte jeg forresten forbi Olden og stoppet på Skogstads lagerutsalg der jeg fikk kjøpt ny vårjakke, 2 hjelmluer, et ullfleecesett til 410,- på salg! Bare jakken har en opprinnelig pris på 599,- så da er det gøy å shoppe Anbefales!

Sist redigert av ILY : 08-03-08 kl 00:14.
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat