Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-08, 22:42   #138
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bli ferdig med barn

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Men jeg ser at en del som får barn på samme alder som jeg var da vi fikk vår første, de bor hos foreldrene sine, fester som før, besteforeldrene blir reserveforeldre for sine egne barnebarn.

Da bør man kanskje vente bittelitt med å få barn. Om man ikke er klar for/i stand til å snu livet sitt opp ned, så er man kanskje ikke klar for en unge heller?

Jeg skjønner min mor som har fått nye barn med jevne mellomrom gjennom 19 år. Det er deilig med en baby i huset, hun er god på babyer, det er synd å avbryte gourmetmåltidet eller luksusferien, det er kjipt å tenke at nå er det siste gangen. Å, som jeg gleder meg til neste nurk! (men jeg har nok litt større sosiale behov enn min mor, og vil nok ikke få 6 stykker)