Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-25, 14:49   #42
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette ironi?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Enig i at siste del kunne hun ha spart seg (men jeg opplevde det som er virkemiddel for å personifisere den strukturelle kritikken)

Er dere ikke enig i at det er et strukturelt samfunnsproblem at man MÅ ha barnehage (eller leve et veldig alternativt liv) i dag? Og at barnehagene (i likhet med skolene) har for lite til å dekke opp for det ansvaret de (indirekte) har fått. For barnehager i motsetning til skoler er jo ikke pålagt, så blir litt gråsone.

Jo, men jeg skjønner bare ikke hva det har med feriestresset hennes å gjøre. Så hvis det er budskapet synes jeg hun bommer totalt når det gjelder å få fram poenget sitt. Hvis det faktisk er det som er poenget.

Sist redigert av My : 21-07-25 kl 14:59.
My er aktiv nå   Svar med sitat