Tråd: Typisk at ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-25, 11:17   #24
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Typisk at ...

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg er enig med My. Jeg synes det er en annen måte å uttrykke at noe var utgjort på. Det var da utgjort at jeg ble påkjørt på sykkel for to uker siden, men jeg kunne nok finne på å si "Typisk at jeg blir påkjørt når jeg sykler for å unngå løpeskader!" Selv om det ikke er typisk i det hele tatt.

Litt som Alanis Morisette: "Isn't it ironic?", når det egentlig mest av alt er "unfortunate."

Ja, det er jo også veldig typisk - eller ironisk? - at alle eksemplene til Alanis Morrisette egentlig ikke er ironiske i det hele tatt.