Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-24, 13:56   #44
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Hvilken mat bør middagsgjester være forberedt på på forhånd?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

De jeg kjenner som ikke "hæler" pinnekjøtt (og en som ikke en gang gan være i hus når det tilberedes!) er ikke vestlendinger med pinnekjøtt fra barnsben av, nei.

Nordlending.

Det var ikke særlig lurt av meg å gifte meg med en vestlending for å si det slik. Jeg har prøvd å like det, men det er en av få ting jeg ikke på noen måte klarer å tvinge i meg. Heldigvis er det ikke spesielt viktig for mannen min å ha pinnekjøtt akkurat på julaften så da spiser vi noe som alle liker. Til gjengjeld pleier jeg å lage pinnekjøtt til ham og evt andre som vil ha i romjulen. Selv om jeg ikke kan fordra å spise det er jeg i følge familien hans god til å lage det i det minste (nå er det ikke spesielt vanskelig da).