Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-24, 12:01   #5
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn for "mannearbeid"

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Må bare drodle litt videre på sluket. Det første du beskriver inngår i å vaske gulvet for meg. Hår som ligger oppå slukristen ligger jo på gulvet, og jeg ville ikke vasket gulvet uten å ta med det? For å vaske/rengjøre/rense sluket må jeg løfte opp slukristen, ja.

Jeg synes ikke jeg kan si jeg har vasket gulvet når det jeg gjør (etter hver dusj) er å bruke et stykke papir og vaske akkurat sluket (har superfint fall på badet, så allt av hår er i sluket). Synes at det ville vært å overdrive det jeg gjør ganske hardt.

Men lurer også på hvor ofte folk renser sluket. Akk, ja. Kjenner jeg gleder meg enormt til å ta opp vasken og rengjøre den (kattene har fått kattesand ned i den, det er jeg sikker på ...)