Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-24, 09:16   #162
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2024

Hybelboeren var hjemme på høstferie forrige uke, og da hun reiste i går fikk hun med seg sin del av familieadventskalenderen, etter at jeg fikk mast resten av familien til å kjøpe hver sin kalendergave til henne, og fikk laget skjema over hvem som skal åpne når, slik at gavene ble plassert på riktig dato. I tillegg til at hun kjøpte, pakket inn og satte igjen sine gaver til oss, slik at jeg får hengt dem opp på kalenderen vår, når den tid kommer. Så da kjører vi forstatt felles familiekalender med pakker fra alle til alle. På hennes kalender henger det da lapper med til og fra på de dagene vi andre i familien åpner pakke, og på vår henger jeg lapper de dagene hun skal åpne pakker fra oss. For å få det til å gå opp med antall dager har jeg, som alltid, noe felles godt på lørdagene + julaften, så da har hun fått det samme på sine lørdager, som vi har i vår (dvs siste lørdag og julaften er hun hjemme da, så der får hun sammen med resten). Så er planen å legge ut snap på familiegruppa hver dag, når vi har åpnet kalendergaven.

Ut over jentungens del av familiekalenderen har jeg ikke startet med noe enda. Men har formet noen gaveforslag i hodet, i det minste.