Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-24, 17:36   #183
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva koster en fest?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg sa ikke ett ord om å gruffe. Jeg sa at jeg ville syntes det var pussig. Men gir jeg bort vin vil jeg normalt si noen ord om hvorfor den er valgt og hva den typisk vil passe til. Så om jeg med omhu hadde funnet en flott skalldyrvin som vertskapet er så glade i, så ville jeg funnet det pussig om vinen stod på bordet fire timer seinere og ble servert til smågodt og potetgull og gjerne ved feil temperatur. (Men nå er jeg over gjennomsnittet opptatt av vin da.)

Drylevin er vin som passer å drikke litt utpå kvelden, når det meste går i grisen allikevel. De passer ofte godt til potetgull og smågodt og er gjerne ganske rimelige.

Dette er ikke noe stråmannsargumentasjon for øvrig.

Er det ikke? Jeg tenker at det scenariet du beskriver er ganske urealistisk og på siden av det vi snakker om i tråden, ergo stråmann.