Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-24, 10:12   #684
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, enig, Billa. Jeg syns dette har bikket langt forbi betimelig kritikk av Ernas håndtering av aksjehandlene, til at vi gjør henne ansvarlig for mannens svake karakter.

Jeg klarer ikke å forestille meg at vi hadde tatt Støre for ting hans kone hadde gjort, nesten uansett?

Jeg vet ikke hva hun heter en gang. Alle vet hvem Arne Olav og Sindre er, og de fleste har meninger om dem.

Hvis statsministerens kontor har omtalt ham som siviløkonom på sine nettsider, når Erna selv vet utmerket godt at han ikke er det, så handler det om å holde henne ansvarlig for det hun selv gjør.

Hadde Støres kone drevet innsidehandel tror jeg kanskje det kunne blitt en bitteliten mediasak av den? Ørlite oppslag i en lokalavis, kanskje?